6 úkolovníků pro plánování byznysu. Vyberte si ten svůj

Jak si efektivně zorganizovat čas a své úkoly při plánování svého byznysu?Vyzkoušejte námi doporučené aplikace.

Ztrácíte se v papírech s poznámkami a chcete mít všechny úkoly na jednom místě? Vyzkoušeli jsme pro vás 6 aplikací – úkolovníků, to-do seznamů, díky kterým bude plánování byznysu otázkou pár kliknutí.

Any.Do

Designově povedená aplikace s mnoha funkcemi, které ponechávají úkolníček čistý a výborně použitelný. Mezi šikovné funkce patří: upomínky podle GPS pozice (doma, v práci, na tréninku..), uložení úkolu s pokynem (například zavolat kontaktu), podpora hlasového zadávání úkolů (v češtině chabé), automatická kompletace textu (například doplňuje jméno kontaktu).

Šikovně se jeví funkce Any.Do Moment. Během určené doby (nejlépe ráno) se zobrazí seznam úkolů a vy určujete, jestli ho dnes budete dělat, odsunete jej na jindy nebo ho zahodíte.

Výhody: grafické zpracování, rychlé přidávání upomínek, GPS upomínky, dostupné pro mobilní platformy, zdarma.

Nevýhody: chybí desktopová/webová aplikace (jen add-on do Google Chromu).

ToDoist

Ideál pro soustředěné minimalisty. Jedna základní obrazovka „Inbox“, vpravo nahoře symbol „+“ na přidávání úkolů, kterým lze nastavit datum, projekt, prioritu a začlenění pod jiný úkol. To vše zdarma na všech platformách.

Připlatíte si však 29 dolarů za rok, pokud chcete, aby vás aplikace upozornila (reminder) na jakýkoliv úkol nebo pokud si přejete integrovat úkolník s kalendářem.

Výhody: jednoduché ovládání i interface, dostupnost na všech platformách, snadná synchronizace s e-mailovými klienty, přehledná funkce „ohlédnutí“ (overview) na konci projektu.

Nevýhody: „běžné“ funkce jsou zpoplatněné.

Workflowy

Možná vám jednoduché úkolovníky nestačí a popisujete stohy papírů nápady, brainstormingy, mindmapami, diagramy, plány. Potom vyzkoušejte Workflowy. Představte si dlouhý souvislý seznam, který se rozpadá na nižší položky (úkoly, podúkoly). Uživatelům umožňuje minimalizovat jednotlivé seznamy a soustředit se na jeden úkol v čase. Dokončený úkol se označí přeškrtnutím a přesouvá se do archivu.

Aplikace umožňuje vytvořit 250 seznamů za měsíc. Za přilákání dalšího uživatele dostanete dalších 250 seznamů a váš známý 500. Pokud ani to nestačí, neomezené seznamy vám zajistí prémiová verze za $4,99/měsíc ($49/rok).

Výhoda: přehlednost, jednoduchost, dostupnost na všech platformách, ideální pro grafomany.

Nevýhody: pro náročné uživatele nenabízí high-end funkce (grafy, statistiky, prioritizaci úkolů.

Taasky

Otevřením aplikace vás vítá jednoduchý tutoriál: sjeďte dolů a vytvořte nový úkol, přejeďte doleva, změňte prioritu/odstraňte úkol, přiřaďte úkol do jedné z kategorií (doma, práce, přátelé, nákupní seznam). Úkoly se řadí pod sebe podle data a priority. Tu měníte přetažením daného úkolu nahoru či dolů (funkce „drag“).

Výhody: jednoduché ovládání, přívětivý design, základní funkce zdarma do 11.9 (rozšíření „Statistiky“ vychází na 0,89 €).

Nevýhody: pouze pro iOS, budete si muset vystačit s přednastavenými kategoriemi pro úkoly.

Wunderlist

Příznivcům cloudových technologií, kteří fungují na několika zařízeních, zaplesá srdce při práci s Wunderlistem. Nastavíte si seznamy podle sebe, úkolům přiřadíte termíny, připomínky, podřazené úkoly (do 25 v základní verzi) a dokonce i soubory (do 5 Mb). Jedním tlačítkem synchronizujete všechna zařízení. A do svých seznamů přizvete kolegy, nastavíte jim odpovědnost za úkoly (25 úkolů v jednom seznamu) nebo vygenerujete odkaz, který libovolně sdílíte.

Wunderlist Pro za 4,49€/měsíc nebo 44,99€/rok neomezuje velikost přidělených souborů, podřazených úkolů ani odpovědnosti za úkoly. Navíc nabízí 10 nových designových šablon.

Výhody: česká lokalizace, automatická synchronizace, vhodné pro práci v týmu, remindery, vkládání souborů, dostupné pro všechny platformy.

Nevýhody: nelze nastavit prioritu u úkolů.

Remember The Milk

Bezplatná, uživatelsky oblíbená aplikace je spřátelená se všemi platformami. Prostřednictvím aplikace můžete zadávat úkoly, organizovat je do seznamů, přidávat upomínky, propojit s Gmailem i Outlookem, zadávat úkoly pomocí Siri či zasláním e-mailu, dokonce i tweetovat přímo z aplikace.

Výhody: lze vyhledávat v úkolech s možností uložení hledání jako chytrý seznam, synchronizace s online úložištěm, velké množství parametrů k nastavení, widgety na homescreen v premiové verzi.

widgety

Nevýhody: omezení v podobě jedné synchronizace za den (prémiová verze vyjde na $25).

Mým osobním vítězem se stal Wunderlist, hlavně kvůli funkcím pro týmovou spolupráci, snadné synchronizaci. Těsně mu šlape na paty Any.Do s grafikou a uživatelskou zkušeností, kterou vnímám jako velmi vydařenou.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 9. 2014 20:39

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  • Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o Školení online marketingu »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+