Hlavní navigace

Web pro prezentaci firmy na internetu nestačí, objevte další možnosti

 Autor: 258398
Redakce 16. 8. 2010

Založení webu je prvním krokem k úspěšné internetové prezentaci. Sám o sobě však nestačí – je třeba, aby jej potenciální zákazníci uměli snadno najít.

4. lekce: Aby vás vaši zákazníci našli…

Vše si ukážeme na následujícím příkladu:

Představte si, že jste výrobce sportovních potřeb HopSport, který má kamennou pobočku v Ostravě a spouští také zásilkový obchod. Pro tuto příležitost si vytvořil novou webovou stránku, na které nabízí sortiment sportovních potřeb na turistiku, kola a potápění. Co má dělat, aby jej návštěvníci na webu našli?

Může využít dvou základních nástrojů:

  • Přirozené výsledky vyhledávání
  • Online reklama

Jak využít přirozených výsledků vyhledávání?

Pokračujme v příkladu: Potencionální zákazník hledá ve vyhledávači www.google.cz, www.google.com, www.seznam.cz, www.centrum.cz, www.atlas.cz „sportovní oblečení“. Co najde na Google.cz?

LSI - náhled 4. lekce

Přirozené (organické výsledky) najdete v části ohraničené modře. Jsou zdarma a jsou seřazeny podle toho, jak je vyhledávač Google považuje za relevantní k aktuálnímu dotazu uživatele.

Základní tipy, jak by měla vaše stránka vypadat, aby se objevila v této části:

  • Přemýšlejte jako uživatel, který hledá vaši stránku (co asi nejčastěji hledá) a text jeho dotazu zakomponujte na stránku.
  • Správně pojmenujte jednotlivé části vašeho webu, protože právě ty se ve výsledcích vyhledávání objevují. Jméno by mělo být dostatečně popisné.
  • Spravuje-li váš web profesionální webmaster, odkažte jej na užitečné informační zdroje. (v poslední lekci vám dáme pár tipů, jak můžete svůj web pro účely online reklamy vylepšit).

Krátké opakování:

Informace o přirozených výsledcích i o tom, které výrazy uživatele vyhledávají častěji a v jakém období, zjistíte ve Statistikách Vyhledávání Google a ve statistikách vyhledávání na Seznam.cz.

Našli jste v článku chybu?
Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Vitalia.cz: Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

DigiZone.cz: Sat novinky: Fransat UHD Demo

Sat novinky: Fransat UHD Demo

Podnikatel.cz: Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Vitalia.cz: I církev dnes vyrábí potraviny

I církev dnes vyrábí potraviny

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Měšec.cz: Jak vymáhat výživné zadarmo?

Jak vymáhat výživné zadarmo?

Lupa.cz: Slevové šílenství je tu. Kde nakoupit na Black Friday?

Slevové šílenství je tu. Kde nakoupit na Black Friday?

120na80.cz: Jak oddálit Alzheimera?

Jak oddálit Alzheimera?

Měšec.cz: Přejete si číslo účtu na přání?

Přejete si číslo účtu na přání?

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu