Alza.cz začala prodávat hudbu a filmy, Mall.cz se soustředí na rozšíření poboček

Alza.cz zařadila do své nabídky také prodej hudby a filmů. Mall.cz se zase soustředí na rozšíření svých poboček po Česku.

Alza.cz se rozhodla rozšířit svůj sortiment o filmy a hudbu. Do konce letošního roku chce uživatelům nabídnout 1,5 milionu hudebních skladeb a 1000 filmů. Další velké obchodní domy zatím filmy a hudbu prodávat neplánují, rozhodně však nezahálí. Například Mall.cz se věnuje rozšiřování stávající nabídky a také zvýšení množství svých poboček.

Čtěte také: Způsobil evropský soud převrat ve stahování filmů? Jen bouře ve sklenici vody

Filmy se půjčují na 48 hodin


Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed

Ilustrační obrázek

Hudbu a filmy jde nově koupit i v e-shopu Alza.cz. Aktuálně máme v nabídce 1 milion hudebních skladeb domácích i zahraničních interpretů a 200 filmů ze Zlatého fondu České kinematografie. Nabídku budeme postupně rozšiřovat, komentovala Šárka Jakoubková, PR manažerka Alza.cz. Hudbu mohou zákazníci zakoupit ve formátu MP3 a zákazníci se mohou vybírat jak jednotlivé skladby, tak celá alba. Filmy Alza.cz “půjčuje” na 48 hodin, které začínají běžet prvním spuštěním. 

Mall.cz chce hlavně rozšířit pobočky

Další velké internetové obchody zatím zavedení hudby ani filmů neplánují. Jak uvedla serveru Podnikatel.cz Michala Gregorová, mluvčí Mall.cz, podobné novinky momentálně nechystá. Soustředíme se spíš na zkvalitňování a rozšiřování sortimentu, a to jak v rámci stávajících kategorií, tak přes partnerský prodej (marketplace). Naposledy jsme takto výrazně rozšířili nabídku parfému, předtím to byly kancelářské potřeby, hudební nástroje či pneumatiky. Dalšími důležitými body pro letošek je rozšiřování pobočkové sítě, upřesnila Gregorová.

Čtěte více: Tři desítky poboček Alza.cz, patnáct Mall.cz. Šíří se po republice jako lavina

Server Podnikatel.cz oslovil i dalšího giganta e-shop Kasa.cz. Obchod však na dotaz ohledně svých plánů do blízké budoucnosti odmítl odpovědět.

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+