Až o třetinu větší tržby. Češi chtějí na svátek zamilovaných utrácet

Ač se v Čechách láska oslavuje až v květnu, 14. únor nezůstane bez odezvy. Obchodníci, chystejte se, na Sv. Valentýna Češi hodlají utrácet.

Anglosaský svátek Sv. Valentýn si v České republice nachází své místo. V letošním roce ho hodlá slavit každý sedmý z deseti. Ze svého rozpočtu na oslavy plánuje vydat na 1200 korun. Tržby prodejců by pak měly narůst až o třetinu. 

Čtěte také: 3 rady, jak se vydat na cestu k větší kreativitě ve vlastním byznyse


www.isifa.com

Na Sv. Valentýna vyděláte. Tržby stoupnou o třetinu.

Z průzkumu vyplývá, že důvěra v ekonomiku a silnější chuť veřejnosti k nakupování se promítla také do výdajů za dárky na Valentýna, říká Tomáš Veselý, ředitel depozitních produktů Equa bank, která průzkum poskytla. 

Čtěte také: Valentýn v Česku je předraženým trikem obchodníků. Lásku oslavujeme v květnu

Kdo na Sv. Valentýnu vydělá?

Restaurace, wellness centra a hlavně květinářství, právě tady se oslavy svátku zamilovaných projeví nejvíce. Za romantickou večeři se Češi chystají utratit bezmála 900 korun. Překvapivě na svátku zamilovaných vydělají i obchodníci, kteří se zaměřují na domácí mazlíčky. Těm se chystá koupit dárek každý čtvrtý Čech.

Zaujmout na Valentýna chce originalitu a vtip

Obchodní příležitost v podobě svátku zamilovaných ale využívají i ostatní obchodníci. O tom, jestli je jejich strategie úspěšná, většinou rozhoduje, jak moc dokáží zaujmout. Odborníci se shodují, že českému obchodníkovi většinu chybí schopnost pojmout propagaci s nadsázkou a originálně. Kolem Valentýna by mohlo být určitě víc vtipu nebo roztomilé nadsázky. Valentýnská komunikace českých firem, alespoň ta, kterou jsem měla možnost vidět, se bere zbytečně vážně, nebo nemá nápad, komentuje pro server Podnikatel.cz marketingová specialistka Magdalena Čevelová. 

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 13. 2. 2015 10:38

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení s Danem Dočekalem »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+