Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Buďte originální, zaujměte vaší firemní vizitkou. Tady je fotogalerie plná tipů

Michael Hovorka

Zaujměte zákazníka hned na první pohled. Pořiďte si originální firemní vizitky, které zaujmou, pobaví a inspirují. Prohlédněte si galerii světových vizitek.

Vizitka dává jednu z prvních informací o vás. Udělat dobrý dojem hned na první dobrou, tak to chce o vaší vizitce důkladně přemýšlet. Grafický návrh vizitky by zároveň měl vycházet z vaší již existující firemní identity, svým zpracováním by však měla být originální, aby dostatečně zaujala. Velkým hitem jsou aktuálně čtvercové vizitky či s ořezanými zakulacenými rohy. 

Čím dál více se využívají také materiály, které nejsou pro vizitky zrovna typické. V některých případech se používá i běžný tvrdý karton. Potisk takového materiálu však může přijít na nemalé peníze. Přesto se vyplatí zainvestovat a pořídit si netradiční vzhled firemních kartiček, které mohou třeba i pobavit. Zde nabízíme výběr vizitek, které nás zaujaly.

Čtěte také: Manuál jak na identitu a vizitku

Našli jste v článku chybu?
15. 5. 2015 19:43
Mareš (neregistrovaný)

...na poučky z první poloviny devadesátých let: "vizitka není reklamní leták; na vizitku obrázky nepatří; vizitka má být čistě bílá a obsahovat jen jméno, profesi a kontakt; vizitce originalita nesluší; vizitka je vaší vizitkou!"

Leč zdá se, že nakonec zvítězili blázni s reklamními letáky. :o)