Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Názory k článku
Češi by si měli uvědomit, že se mají dobře (NÁZOR)

P2010
P2010 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
25. 4. 2012 1:27 Nový

Není to úžasné?

Trochu jak Mirek Dusin :-) Ano, nekteri jako napriklad Vy se jiste maji dobre.

Ten priklad se Svycarskem. Nevim zda-li zamerne ci z nezajmu o realitu jste vynechal skutecnost, ze to bylo prave Svycarsko, ktere taktne upozornilo CR na rozkradani penez jiz neprehlednutelneho rozsahu. Zrejme take vite, co se (ne)delo po te. A to je prave to proc "se mame spatne" bez ohledu na to jestli se nekteri jednotlivci maji dobre nebo ne.

Usporna opatreni na jedne strane (= vyssi odvody a dane ze vseho) a neustale vyhazovani a rozkradani techto penez na strane druhe totiz ve skutecnosti zadna usporna opatreni nejsou. Je to jen arogantni vysmech tem, kteri to musi platit. Proto se nedivte, ze proto nemaji lide pochopeni. Az bude videt skutecna snaha a ucel, prijde i pochopeni.

caine
caine (neregistrovaný) 88.103.70.---
25. 4. 2012 9:33 Nový

Ze se jinde maji hur...

neznamena, ze se my mame dobre. To, co se tu deje, je jen jedna velka loupez za bilyho dne a jen idiot nebo zlodej, kterej se toho ucastni, muze souhlasit s utahovanim opasku, kdyz tu protejkaj miliardy na statnich zakazkach.

Na druhou stranu, kdyz si to nechame libit, nase blbost...

Karl
Karl (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
25. 4. 2012 9:36 Nový

Home Credit

Však vy v Home Creditu se postaráte, aby se počet lidí na pokraji chudoby zvýšil, např. ti vaši agenti oblbující lidi, aby si i na běžný nákup půjčovali - Tesco Clubcard kreditní karta ap., jenom zneužívající jednoduchosti některých lidí,velmi často vedoucí k tomu, že se dostanou do exekuce a pak žijí z minima a ještě se tváříte jako velice solidní společnost.

Lada
Lada (neregistrovaný) ---.215.broadband12.iol.cz
25. 4. 2012 13:27 Nový

Věční nespokojenci?

celé vlákno

Tak čtu a dívám se, kdopak se to holedbá, že se má nejlépe, jak se kdy měl - a on to ředitel jakéhosi odboru u prosperující společnosti Home Credit. Inu, aby se člověk s takovým zaměstnáním neměl dobře, že… To už by naše země musela být úplně na huntě, aby se i ředitelé měli zle (jenže bohužel nemůžeme být všichni ředitelé).

Z článku jsem pochopila, že autor prostě nevěří, že by se v ČR někdo mohl mít špatně, a že ty, kteří to o sobě přece jen tvrdí, považuje za zapšklé remcaly, co se ve skutečnosti mají jak prasata v žitě a nadávají na stávající poměry jen proto, že je pálí dobré bydlo. Věřím, že někdo jako on se s lidmi, kteří se doopravdy mají špatně (nebo alespoň podstatně méně dobře než on sám), v běžném životě nesetkává, přece jen nepatří do jeho sociální vrstvy. A jak praví známé české přísloví: "sytý hladovému nevěří".

Bohužel se obávám, že úvaha: "jak by se někdo mohl u nás mít špatně, když JÁ se tu mám tak dobře?", tak úplně nefunguje. Já se naopak ve svém okolí setkávám s převahou lidí, kteří se nemají moc dobře a kteří na otázky položené v závěru článku musí odpovědět záporně: "Ne, nemám kde pracovat, protože krachla další fabrika, v níž jsem pracoval a Praha není nafukovací. Ne, nejsem schopen uživit svou rodinu, i když dřu jako kůň." Podle autora tito lidé neexistují, případně lžou. Možná by neuškodilo, kdyby se autor místo kázání nám prolhaným stěžovatelům raději zamyslel nad tím, jak je možné, že firma, v níž pracuje, má stále dost zájemců o půjčky na cokoli, když podle něj se lidé v ČR mají prostě skvěle a peněz mají jako šlupek - proč si tedy musí vylepšovat rodinný rozpočet půjčkami?

--
-- (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
5. 5. 2012 9:02 Nový

Re: Věční nespokojenci?

celé vlákno

jo jasne a jak se ma mit clovek ktery vydelava 9000 mesicne a 7 plati za najem????

MMN
MMN (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 6. 2012 9:19 Nový

Re: Věční nespokojenci?

celé vlákno

Má si zažádat o příspěvek na bydlení.

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
25. 4. 2012 14:32 Nový

Autor

celé vlákno

Autor toho článku mě vždy perfektně pobaví. Minule tu psal, jak jsou bankovní poplatky super a jak máme být rádi, že vlastně jsou. Protože banky na hypotékách vlastně skoro tratí a peníze lidem půjčujou především proto, že mají klienti rádi.

http://www.podnikatel.cz/clanky/bankovni-poplatky-davaji-smysl-na-rozdil-od-anket/

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
25. 4. 2012 14:42 Nový

Re: Autor

celé vlákno

Omlouvám se za měkké i ve slově klienti, původně jsem měl postavenu větu jinak.

Jinak abych jen nekritizoval, přidám vlastní pohled. Mám se dobře a každý rok lépe než ten předchozí. Ale v okolí mám i spoustu lidí, kteří mají dost problémů, dluhů (i u autorova zaměstnavatele) a plácají se od výplaty k výplatě, případně podpory k podpoře. Přitom jsou to často šikovní lidé. Jen udělali v životě pár špatných rozhodnutí, vybrali si špatnej obor, zadlužili se v mládí a podobně.

Naith
Naith (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 4. 2012 9:05 Nový

Vážený pane Kellnere, píše zde Váš zaměstnanec, který může být pro Vás rizikem

celé vlákno

Lukáš Civín, ředitel odboru řízení rizik společnosti Home Credit totíž dle výše uvedeného článku vůbec netuší. kdo jsou Vaši klienti u nás a v Rusku a také z čeho prosperujete. Takovýto manažer mimo obraz, zvláště na této pozici může, vážně ohrozit Vaše budoucí podnikání.

tecik
tecik (neregistrovaný) ---.zoner.com
26. 4. 2012 12:17 Nový

Re: Vážený pane Kellnere, píše zde Váš zaměstnanec, který může být pro Vás rizikem

celé vlákno

neohrozi, z jeho pozice jsou koncovi klienti jen cisla za konkretni obdobi (ale to neni vubec spatne, na vyssich pozicich je ti "pozadavek" jednoho klienta ukraden... rozhodujici je smysleni/potreby vetsiny, na kterych muzes profitovat).
Ale souhlasim s absurditou tohoto clanku. Je nesmyslne se domnivat, ze je vlastne vse ok. Sam si budu stezovat, kdyz vidim jak se na jednu stranu utahuji opasky, a na druhou se davaji penize kamaradum skrz predrazene zakazky pro stat. Nebo jeste lepe, pujcky politikum, kteri s nami maji problem ;-D

Pak se nedivte, ze jsou lide podrazdeni. Ono to podrazdeni na(ne)stesti odnese az posledni vlada, ktera to vse slizne....

WTF
WTF (neregistrovaný) 109.80.200.---
26. 4. 2012 14:54 Nový

Pan Lukáš Civín se má tak dobře, že kvůli mamonu už nevidí realitu kolem sebe.

celé vlákno

Já vám ty peníze nezávidim a nepřeji vám nic špatného (například průměrnou mzdu, na kterou nedosáhne 80% pracujících), jen vás tímto žádám: Nechte si své mentální zvratky pro sebe!!! Nikdo vám nevěří a nikoho to nezajímá...

NM
NM (neregistrovaný) 77.108.95.---
27. 4. 2012 8:56 Nový

Re: Pan Lukáš Civín se má tak dobře, že kvůli mamonu už nevidí realitu kolem sebe.

celé vlákno

Těch 80% jste vzal kde?

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
27. 4. 2012 9:44 Nový

Re: Pan Lukáš Civín se má tak dobře, že kvůli mamonu už nevidí realitu kolem sebe.

celé vlákno

jak jste dosel na 80% a jake vzdelani maji ti co na ni nedosahnou?
kdyz reknete A reknite i B. kazda lopata nemuze chtit 25k kdyz umi jen hazet.

a lidi se evidentne maji dobre. v zimne jezdi na hory o 16% vice a na zimni dovolene za teplem o 8% vice cechu nez minuly rok. prumer motorovych vozidel je 1,4 na bytovou jednotku. vlezte do super/hyper/ikea a lidi tam drani s narvanyma kosikama, na vanoce utraci kazdy rok vic a vic.
doprdele jak desne spatne se teda lidi maji?

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
27. 4. 2012 12:15 Nový

Re: Pan Lukáš Civín se má tak dobře, že kvůli mamonu už nevidí realitu kolem sebe.

celé vlákno

Myslím, že se dopouštíte stejně nesmyslného a hrubého zjednodušení jako autor. Ti lidé, co jezdí na dovolenou, mají víc aut a nakupují v ikea jsou ten bohatší vzorek populace. Když na to kouknete z druhé strany, každý rok stoupá počet exekucí, stoupá počet bezdomovců. Zrovna u těch vozidel jich je část jen v evidenci a vůbec fyzicky neexistují.

ttt
ttt (neregistrovaný) ---.bdtel.cz
3. 5. 2012 15:50 Nový

Re: Pan Lukáš Civín se má tak dobře, že kvůli mamonu už nevidí realitu kolem sebe.

celé vlákno

Mno ale ve chvili kdy je 50% cechu ten "bohatsi" vzorek populace, tak trochu nesedi tvrzeni jak je 80% cechu strasne chudych.
Co se tyce automobilu, tak jelikoz se za auto v evidenci plati povinne ruceni, tak pochybuju ze tam budou nejaka neexistujici/ne­jezdici auta.
Pocet exekuci stoupa protoze jsou lidi blbi a jednaji s podvodnikama misto aby je rovnou vyrazili ze dveri.

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 5. 2012 9:54 Nový

Re: Pan Lukáš Civín se má tak dobře, že kvůli mamonu už nevidí realitu kolem sebe.

celé vlákno

Auto v evidenci a neplatit pojištění je zcela v pořádku, stačí odevzdat značky do depozitu. A proto, že spousta lidí neudělá ani to, smlsne si na nich ČKP, která chce desítky korun za každej den u takovýho auta. V součtu pak i desítky tisíc, třeba i za auto co už roky neexistuje. A pak následujou ty exekuce, dluhy, půjčky...

Herry
Herry (neregistrovaný) ---.123.broadband13.iol.cz
27. 4. 2012 17:55 Nový

omezenost...

Toto "číslo", podle kterého usuzujete, že se zde máme vlastně dobře, může sice vypadat hezky, ale realita je opravdu poněkud jiná. Na prvním místě je potřeba zmínit, že lidí, kteří jsou v ekonomicky pasivní v aktivním věku jsou tu podporováni z peněz lidí, kteří chodí poctivě do práce. Tímto nemyslím jen Romskou menšinu, ale i ostatní sociálně slabé. I když největší dávky a podporu vůbec dostávají právě Romské rodiny, u kterých se nezaměstnanost pohybuje kolem 75-85% a kteří by v jiných zemích nikdy nedostali náhradní byty nebo 30 000 sociální dávky. Tím pádem by pak samozřejmě spadli do tohoto "čísla" na kterém stavíte celou svou hypotézu.

Jojo
Jojo (neregistrovaný) 93.91.49.---
30. 4. 2012 13:33 Nový

Re: Češi by si měli uvědomit, že se mají dobře (KOMENTÁŘ)

Většina příspěvků v této diskuzi dokazuje pravdivost článku. Čecháčci prostě budou vždy jen a jen nadávat a stěžovat si na vše a za všech okolností.

miloš
miloš (neregistrovaný) ---.customer.medialine.cz
3. 5. 2012 10:27 Nový

máme se dobře

Že se máme dobře může napsat jen blázen a nebo provokatér.!

kapo
kapo (neregistrovaný) 89.177.36.---
5. 5. 2012 9:30 Nový

Re: Češi by si měli uvědomit, že se mají dobře (KOMENTÁŘ)

celé vlákno

Zase jeden co se ma dobre a myslí si, že se tak mají všichni. Věta "...ve věčně nespokojené zemi, kde každý jen nadává, velmi rád odpovídám, že jsem se nikdy tak dobře neměl." mne opravdu rozesmála.

1. u úspěšných lidí jsem už tak nějak zvyklý, že jsou neschopní vcítit se do života běžného člověka. V takovém případě by se ale mělo těmto lidem vyjadřovat se za ostatní. Nedělejte to pane Civín.

2. Lidem se daří zkutečně špatně. To co v jiných zemich je považováno za chudobu je u nás střední třída. Je známo, že tyto statistiky jsou zavádějící a často nepoměřitelné, protože se odvíjí od určité procentuelní hranice vůči průměrnému příjmu. Tzn chudý v Německu si toho v přepočtu na kupní sílu pořád koupí víc než průmerný Čech. Na to nezapomínejme.

3. Česká země je momentálně ve velkém sociálním úpadku a myslím, že jenom slepý to nevidí. Podtrhují to i statistická fakta. Obecně by se dalo říct, že sociálně slbý lidé, tj jakási vrstva lidí, kteří balancují někde ve sféře chudoby se drží co to jde, ale většinou se dřív či později neudží a spadne, a když jim dojde síla nebo dech tak spadne do bídy a už není návratu, většinou to lidé vzdají a už se jim ani nechce bojovat. Co je nejhorší, že se vše posouvá, takže ti co chudobu dříve ještě neřešili ji najednou řeší. Dovedete si to představit, neno všimnul jste si toho pane řediteli rizik Civíne ;-)

Rik
Rik (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 5. 2012 20:23 Nový

Re: Češi by si měli uvědomit, že se mají dobře (KOMENTÁŘ)

celé vlákno

Není nic snažšího, než z pozice dobře placené za oblbování lidí, jak se jim povede dobře když se zadluží a vezme si u H.C. úvěr...kecat o tom, jak se vlastně máme dobře. Možná pane Civíne vám a celé tunelářské vládě.... Vás je pro podnikatele Kelnera škoda, múžete jít kecama pomáhat oblbovat chytrému chemikovi, než ho lid trefí......

strsquall
strsquall (neregistrovaný) ---.99.broadband4.iol.cz
6. 5. 2012 16:24 Nový

Ja souhlasim, ze se v prumeru mame lepe nez za komancu nebo nez lidi v Somalsku. Jenze

Ja souhlasim, ze se v prumeru mame lepe nez za komancu nebo nez lidi v Somalsku. Jenze podobne by se dalo argumentovat i pred rokem 1989.
Predstavte si to, kdyby nekdo tehdejsi zrizeni obhajoval: "Po materialni strance se lide v CSSR maji o moc lepe nez drive, tj pred valkou za demokracie tzv. prvni republiky, o 19. stol či stredoveku a staroveku ani nemluve."
A stejne by mohl ten hypoteticky obhajce zrizeni mluvit i o mire svobody za CSSR: "Lide v 19. stoleti ci drive meli mene svobod nez v nasi lidove demokracii."
Celou argumentaci by mohl zakoncit zvolanim: "Lidi, nereptejte, pracujte vice, pracujte kvalitne a budte cestni! Pak se budeme miti lepe nez na imperialistickem zapade."
Dnesni rozumny clovek by odpovedel vyctem, co vsechno bylo spatne ci primo zrudne.
I dnes mame problemy zrudne povahy, tak proc bychom si nestezovali. Bohuzel s resenim si nevi zadna ze stran, at jsou to pravicaci nebo levicaci. Nepochopte me blbe, neni to kritika demokracie, je to kritika krize statniho aparatu (ja osobne to nepovazuji za stejnou vec).

Tony
Tony (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 5. 2012 20:49 Nový

Vláda to tady určitě svou neschopností zařídí, aby bylo ještě hůře!!!

Vláda je tady od toho, aby vládla ve prospěch všech občanů, kteří jí tam delegují. Má vytvářet takové podmínky pro trh, aby nedocházelo třeba k zvýhodňování podnikajících na úkor ostatních občanů celé společnosti. Rovnost neznamená rovnost. Že tady dochází ke korupci, manipulacím státních zakázek, úmyslnému tunelování st. rozpočtu a jednotlivých firem za účelem osobního zbohatnutí to také není rovnost pro všechny ekonomicky aktivní občany. Za tyto zločiny se v Americe zavírá na mnoho let.

aviatik
aviatik (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
14. 5. 2012 17:41 Nový

Češi se mají dobře, ale jen ti nahoře.

celé vlákno

Zkuset pracovat třeba za 11 tisíc čistého. To je normální plat třeba v obchodě, dělnických profesích, někdy i míň. Za dřinu minimálně 9 hodin denně, mnohdy i velmi kvalifikovanou. K tomu neustálý stres - onemocníš, končíš. Znám plno takových rodin, kde muž vydělá kolem 12 čistého, protože je dělník a šéf jim nemůže přidat, neměl by potom každý rok na nové auto. Jeho manželka nemůže najít práci, klidně by i někde uklízela, ale to je zabráno pracujícími důchodci - ti dělají klidně zadarmo, jako přilepšení k důchodu jim stačí i třeba 3000 měsíčně. Tito lidé musí platit nájem, stravu, dopravu, dětem školu. Opravdu otřesné. Neustále se zadlužují, kvůli zvyšujícím se nákladům na provoz domácnosti a za chvíli skončí na ulici s dluhy, které budou mít za krkem do konce života.
Naproti tomu znám plno důchodců, kteří si žijí jako prasata v žitě. Muž má důchod třeba kolem 15 tisíc, jeho žena 10 tisíc. Bydlí ve státním bytě s regulovaným nájemným, nemusí nikam cestovat, nic moc nenakupují. Měsíčně si odloží bez problémů 15 tisíc. Kupují nové auto střední třídy každých pár let, protože už neví, co s tolika penězi.
je tu něco shnilého ve státě, kde důchody jsou vyšší než platy...

Ondřej Sokol aura:46
16. 5. 2012 16:54 Nový

Re: Češi se mají dobře, ale jen ti nahoře.

celé vlákno

Je fakt, ze kdo bere důchod, by měl sedět doma. Už teď živí pracujících 5 milionů těch zbylých pět.

Maty
Maty (neregistrovaný) ---.cz.glaverbel.com
23. 5. 2012 9:56 Nový

A víte o tom že hranice chudoby v čr je zcela něco jinmého než třeba v sousedních zemích?

Chudobou je údajně postiženo mnohem méně lidí než v zemíéch EU???
Proč??No protože to co v jiných zemích je hranice chudoby u nás se považováno za normální příjem a v zemi kde je mediánový přáíjem 15k a hrubý průměrný 24k při mnohdy vyšších cenách než v okolních zemích by dle německých měřítek byla chudobou stižena daleko větší část populace
mimochodem 1/3 populace je nad hranicí chodby jen díky systému dávek
to nesvědčí o blahobytu čechů ale síš obecně o průměrné chudovbě průřezově celou populací
ne nedarmo u nás defacto neexistuje střední vrstva,ale solečnost se polarizuje na bohaté a chudé
stát se dle tabulek domnívá že 5 členná rodina s příjmy 40k hypotékou a dětmi na školách je bohatá,já ho nemám, naopak se domnívám že to je setskaramentsky málo...
nechci to tu pitvat all v jiných zemích v rámci evropy kde chudoba začíná u nás prostě končí, pokud pominu ostatní postkomunistické země
a podobné debilní články mě tak trošku vytáčí,zejména opakuji s pohledem na příjmový medián
z něhož vyplývá že průměrná rodina má 4 členy a 30k příjem,což jak víme 2/3 nemají...

Mareš
Mareš (neregistrovaný) 212.67.80.---
25. 5. 2012 17:57 Nový

No bodejť...

...by se měl špatně, když pracuje v oboru institucionali­zované lichvařiny. Lichváři se mají dobře i za největšího svrabu... HLAVNĚ za největšího svrabu.
Proto také lichváři zpravidla první končí u zdi, když přijde revoluce. A tady už to dlouho trvat nebude, zvlášť jestli budou vycházet takovéhle články. Jakmile si Češi uvědomí, kdo se tu má dobře a za čí peníze, zavládne tu takový fofr, že těmhle pánům ředitelům nebude stačit Ruzyně (lhostejno zda letiště, věznice nebo hřbitov). :-)

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Prohledat Podnikatel.cz

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+
Školení Podnikatel.cz