Češi rádi tráví svůj volný čas v supermarketech. Sledujte další zprávy

Podle průzkumů jsou Češi přeborníky v návštěvách hypermarketů, potraviny převážně v nich nakupuje skoro 40 procent českých domácností.

Ženy ve statutárních orgánech firem

Dvě třetiny českých firem nemají ve svých statutárních orgánech žádné ženy. Jenom u 27 procent společností se pak nachází ve statutárních orgánech alespoň dvě pětiny žen. Vyplynulo to z analýzy dat dostupných v aplikaci Cribis.

Firmy s výhradně ženskými statutárními orgány fungují nejčastěji v odvětví ubytování a stravování, u podnikatelských aktivit spojených s nemovitostmi a v obchodu.Nejméně žen působí naopak ve stavebnictví, kde existuje skoro 80 % společností s výlučně mužským obsazením statutárních orgánů.

Souhlas s místem podnikání

Bez souhlasu vlastníka nemovitosti si žádná firma nemůže na jeho adresu zapsat místo podnikání.Pokud se společnosti přesto podaří obelstít živnostenský úřad a podvodem zaevidovat provoz činnosti na cizí adrese, jde mimo jiné o trestný čin a majitel prostor by se měl bránit. Radí to Exekutorská komora.

Češi jsou v supermarketech jako doma

Podle průzkumů jsou Češi přeborníky v návštěvách hypermarketů, potraviny převážně v nich nakupuje skoro 40 procent českých domácností.

Potěšitelný je však zároveň i fakt, že se zvedá počet těch, kteří si hlavně pro zeleninu zajdou na farmářské trhy. Vyplývá to z analýzy serveru Vitalia.cz

Jak doplnila společnost GfK, tento typ obchodů k nákupu potravin využívají především lidé do padesáti let. Farmářské trhy se stávají významným místem nákupu potravin především ve městech nad 20 000 obyvatel.

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení SEO - jak na optimalizaci pro vyhledávače

  •  
    Analýza klíčových slov - kde hledat, jak slova vybrat, jak optimalizovat.
  • Metody linkbuildingu - jak získat zpětné odkazy.
  • Vyhodnocování SEO - nesledujte jen pozice.

Detailní informace o školení SEO »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+