Hlavní navigace

Česká republika změní své destinační logo

Agentura CzechTourism se rozhodla po necelých deseti letech změnit destinační značku České republiky. Podle Rostislava Vondrušky, šéfa CzechTourismu, působí stávající logo příliš konzervativně. Nové logo by mělo více odkazovat na kulturní hodnoty země a vyvolávat pozitivní asociace u turistů.

Pokud chceme zlepšit image ČR jako otevřené, přátelské a rozmanité země, je potřeba naší destinační značku změnit. Na nové značce chceme spolupracovat jak s odbornou veřejností z oblasti cestovního ruchu, marketingu, ale i s našimi partnery v regionech, s ministerstvem pro místní rozvoj i s ministerstvem zahraničí, doplnil Vondruška.

Změnu loga podporuje i odborná veřejnost. Myslím, že není pochyb o tom, že změnit značku České republiky je skutečně potřeba. Nejedná se jen o samotné logo, ubírat bychom se měli cestou jednotného a zastřešujícího brandu především v českém cestovním ruchu, uvedl odborník na reklamu a marketing Jiří Mikeš z Vysoké školy ekonomické v Praze.

Nové logo vítá rovněž ministerstvo zahraničních věcí, které je připraveno na nové značce s agenturou CzechTourism spolupracovat. Soutěž o nové logo plánuje agentura vyhlásit v polovině září a vítěze by měla vybrat odborná porota. S novou destinační značkou pak chce CzechTourism rozjet další kampaně na všech trzích, se kterými dnes spolupracuje.

Změna destinační značky není v Evropě ničím výjimečným. Nedávno logo změnila třeba Velká Británie, Slovinsko a Slovensko. Agentura CzechTourism doufá, že nové logo jí pomůže změnit vnímání Česka v zahraničí, kdy řada obyvatel západních zemí vnímá ČR stále jako zaostalou postkomunistic­kou zemi.

Destinační značky některých zemí

Našli jste v článku chybu?
120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Změny v cestovních náhradách 2017

Změny v cestovních náhradách 2017

Měšec.cz: Jak vymáhat výživné zadarmo?

Jak vymáhat výživné zadarmo?

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Měšec.cz: 6 změn v novele občanského zákoníku

6 změn v novele občanského zákoníku

Podnikatel.cz: Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET

Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET

Root.cz: Certifikáty zadarmo jsou horší než za peníze?

Certifikáty zadarmo jsou horší než za peníze?

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Lupa.cz: Proč firmy málo chrání data? Chovají se logicky

Proč firmy málo chrání data? Chovají se logicky

Podnikatel.cz: Balíčky pokladních řešení k EET. Za kolik?

Balíčky pokladních řešení k EET. Za kolik?

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Vitalia.cz: Típněte to! Kde všude si už nezakouříte?

Típněte to! Kde všude si už nezakouříte?

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Perníčky: na uležení i hned měkké

Perníčky: na uležení i hned měkké

Vitalia.cz: Paštiky plné masa ho zatím neuživí

Paštiky plné masa ho zatím neuživí

DigiZone.cz: Flix TV: dva set-top boxy za korunu

Flix TV: dva set-top boxy za korunu

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?