Hlavní navigace

Názory k článku Chcete zákazníky vzrušit či rozplakat? Rozmyslete si, jakou hudbu jim pustíte

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 1. 2017 10:03

    hs (neregistrovaný)

    Článek není autorizován, škoda. Opravdu by mě zajímalo, kdo takový nesmysl napsal. Jestli něco zákazníkům vadí, tak je to "hudba" v obchodech a na úřadech. V obchodech je slyšet stejně jen hučení a pokud už je možné rozeznat hudbu tak každý 3. - 5 . tón, takže ani člověk neví, co hrajou (a to i v případě, že jde o známou melodii). V obchodních centrech je přirozený hluk z pohybu lidí a věcí a hudba tento hluk pouze zvyšuje. Mnoho lidí si zvyklo a nevnímá to, a mnoho lidí tam proto nechodí. Já sama nakupuju výhradně v Lidlu, protože je to jedinný supermarket, kde nic nehraje a dá se tam v klidu nakoupit a vše, co se dá, nakupuju před internet, právě proto, že nechci být vystavována hudebnímu - hlukovému teroru ze strany obchodů. Vůbec "nejlepší" jsou pak obchody v obchodních centrech, kde hraje centrální hudba a z každého obchodu se ještě nádavkem valí jiná. Nejde pak už vůbec o hudbu ale o hudební - hlukový marast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).