Cesta do hlubin zákazníkovy duše. Seznamte se s iBeacons

Mobilní marketing přichází s novými trendy. Seznamte se například s iBeacons. Pomohou vám získat lepší informace o vašich zákaznících.

Další ročník Konference WebTop 100 byl opět nabitý spoustou zajímavých témat. Týkala se mimo jiné trendů v mobilním marketingu, které umožňují obchodníkům dovědět se více o svých zákaznících, lépe cílit komunikaci a nabízet jim opravdu jen to, co chtějí.

Čtěte také: 7 trendů, které se v poslední době prosazují na firemních webech

Ilustraní obrázek.
Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed

Dozvídejte se o svých zákaznících stále více. 

V nejbližší době budou mobilním marketingem nejspíše hýbat videoinzeráty, a také například videoreklamy. Jedním z aktuálních trendů, který je na trhu už téměř rok, je právě tzv. iBeacons, prozradil ve své přednášce Tomáš Čermák, Marketing Director & Co-Owner ze společnosti eMan s.r.o.

Jedná se o bezdrátové majáky, které lze umístit kdekoli v obchodě. Mohou viset nebo jen volně ležet na stolech. Maják snímá polohu člověka, nebo přesně řečeno jeho mobilního telefonu, který se nachází v místnosti. Pokud se dostane do jeho blízkosti, dokáží spolu komunikovat. Dosah je od jednotek metrů do 50 metrů. iBeacons mají nízkou spotřebu energie, využívají totiž nízkoenergetické Bluetooth.

Čtěte také: Chcete mít vlastní mobilní aplikaci? Začněte s webovou, je levnější

Tato technologie otevírá zajímavé možnosti, jak pracovat se zákazníkem, jak budovat vztah mezi zákazníkem a obchodníkem. A nabízí možnost oslovovat klienta v daném konkrétním místě, doplňuje Tomáš Čermák

widgety

Znát nákupní historii zákazníka má výhody

iBeacons mohou obchodníkům nabídnout také nákupní historii jednotlivých zákazníků. Právě díky tomu mohou svou komunikaci cílit na základě jeho zvyklostí. Také je možné zákazníka oslovovat nejenom při konkrétních příležitostech jako jsou například promo akce a slevové akce.

Prvním obchodem v České republice, který se chystá zasíťovat své prostory signálem digitálních majáků, je pražský obchodní dům Kotva. Technologii testujeme především jako nástroj, který nám má pomoci upozornit na služby obchodního domu, měl by zlepšit i orientaci v rámci obchodního domu, prozradil pro sesterský server Lupa.cz šéf obchodního domu Jaroslav Petrů.

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení s Danem Dočekalem »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+