Dalších 40 hříšníků. Tady se byznys ve stravování opravdu vymknul z rukou

Čtyři desítky restaurací a hospod musely zavřít své brány. Prohřešky, kterými se provinily, totiž nelze odstranit ze dne na den. Více napoví FOTOGALERIE.

Čtyři desítky restaurací, rychlého občerstvení, hospod a pivnic teď svým provozovatelům vydělávat nebudou. Po návštěvě kontrolorů Státní zemědělské a potravinářské inspekce musely zavřít své brány. Důvodem je celá řada prohřešků proti předpisům: dlouhodobě zanedbaný úklid, výskyt myšího trusu, hromadění odpadů, výrazné znečištění všech prostor, nečistoty na stěnách, nečistoty na podlaze, poškození stěn, nevhodné skladování potravin a další.

Psali jsme dříve: 16 hříšníků, kterým potravinářská inspekce  musela zavřít byznys

Ilustrační obrázek.
Autor: SZPI, podle licence: Public domain

Ilustrační obrázek.

Většinou vás server Podnikatel.cz seznamuje s příběhy podnikatelů, kteří to se svým byznysem myslí vážně a snaží se svým zákazníkům nabídnout ten nejlepší servis, aby se rádi vraceli. Výjimkou nejsou ani lidé podnikající v oblasti stravování, kterými se můžete inspirovat. 

Čtěte například: Učitelka si otevřela restauraci. Pohlreich by z ní ale nešílel, naopak nebo Nakoukněte s námi do vyhlášeného lahůdkářství, kde vyrábějí tradiční chlebíčky

Někdy je ale dobré zavítat k těm, kteří mají filozofii podnikání zcela odlišnou. Alespoň se člověk dozví, jak to rozhodně nedělat a kde se neinspirovat. Státní zemědělská a potravinářská inspekce všech 40 hříšníků, kterým během posledních deseti týdnů uzavřela podniky, zveřejnila na svých stránkách. Seznam hledejte ZDE.

Nahlédněte do rozsáhlé fotogalerie, která je však jen pro silné žaludky. Více než 500 fotek si prohlédněte na Vitalia.cz 

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 10. 12. 2015 15:14

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  • Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o Školení online marketingu »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+