Hlavní navigace

Názory k článku Doručení zásilky při prvním pokusu selhalo? Chyba může být i na straně e-shopu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 1. 2015 10:59

    uni (neregistrovaný)

    Strašně nerad objednávám přes eshopy, které dodávají prostřednictvím kurýrních společností typu PPL nebo DPD.

    Problém všech dodávek je (a týká se to samozřejmě i České pošty), že nikdy dopředu nevím, kdy kurýr přijede - nevím ani den, a když už vím den, tak se to dozvím třeba jen den předem, nebo ráno přijde SMS, že dneska mi bude doručeno.

    No a většinou se mi to nehodí, nepočítám s tím, nebo mezitím už na to zapomenu, protože od objednávky třeba uplynuly 2 týdny.

    Hodně to omezuje objednávání přes eshopy, jinak bych objednával v mnohem větším množství.

    Takže nejraději objednávám u těch eshopů, které doručují přes poštu, protože si pak pro balík můžu zajít kdykoli já chci a kdy se mi to hodí, nemusím trčet doma a čekat na kurýra jak vrátný.

    Druhá věc, která mi vadí, že eshopy doručují jen směrem k zákazníkovi. Když dorazí zboží rozbité (loni se mi stalo, že jsem objednával domácí potřeby, přišlo to ve 3 balících a nebyla šance balíky otevřít před kurýrem, abych zboží zkontroloval - po rozbalení jsem zjistil, že vědro má proražené dno. Tak jsem čekal, že když to není moje vina, že si pro zboží přijedou, nebo ho přes PPL převezmou zpět a pošlou mi náhradu, ale ne, musel jsem to já sám odvézt. Samozřejmě jsem se na to vykašlal a koupil prostě nové vědro vedle v obchodě.

    Přijde mi, že prodej přes eshopy je ještě v plenkách, takový nedomyšlený. Nebo možná já jsem konzervativní a není to můj šálek kávy, ale po minulých zkušenostech už v eshopech nakupuji velmi výjimečně, vlastně už rok jsem na internetu nic nekoupil a raději nakupuji v okolních obchodech, naštěstí mám okolo domu většinu zboží, které člověk k životu potřebuje (bydlím ve městě).

  • 23. 1. 2015 13:10

    ramix (neregistrovaný)

    Nehažte všechny e-shopy do jednoho pytle. Většina e-shopů, se kterými jsem se setkal (i ty ve kterých působím) posílají zákazníkům číslo zásilky spolu s termínem dodání, kontakt na přepravce a zákazníci mají možnost sledovat doručení on-line. Stejně tak používáme dopravce i pro svoz zásilek od zákazníků, pokud je zboží například poškozeno.

    Samozřejmě záleží, kde nakupujete, asi jste se spálil u nějakého špatného e-shopu, ale generalizovat to na vechny prodejce, to jste trochu vedle.

  • 24. 1. 2015 15:04

    P2010 (neregistrovaný)

    Takže nejraději objednávám u těch eshopů, které doručují přes poštu, protože si pak pro balík můžu zajít kdykoli já chci a kdy se mi to hodí, nemusím trčet doma a čekat na kurýra jak vrátný.

    Presne tak. Budto si pro to osobne dojedu do vydejniho mista eshopu a nebo na postu. Co je to ale kolikrat za premlouvani, aby eshop poslal drobnou vec v obalce "zastarale" na postu nez nutil zakaznika hlidkovat cely den doma az nekdy "moderne" dovezou vec o vaze 100 gramu. Samozrejme jsou pripady kdy to ma smysl, typicky tezke zbozi jako pracka a podobne.

    Kupovat v beznych obchodech dnes uz vetsinou nelze, protoze nemaji tak siroky sortiment a presny model/konfiguraci daneho zbozi nesezenete (nebo je vyrazne drazsi).

  • 23. 1. 2015 11:26

    Honza (neregistrovaný)

    "Doručovací společnosti se nebrání spolupráci s žádným internetovým obchodem. Nijak ji nepodmiňují a přepraví i jedinou zásilku" ... no nevim teda, já mam zkušenost se dvěma přepravními službami, který mě poslali s tímhle do háje, že jak nemám měsíčně určitý počet balíků, tak nemam u nich šanci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).