Hlavní navigace

Dočkala se majitelka galerie extravagantní image? Prohlédněte si třetí proměnu

 Autor: 329515
Redakce 29. 9. 2010

[Business (duo) Proměny] Jako třetí se proměny své profesní image zúčastnila majitelka umělecké galerie Eva a její obchodník Jindřich. Posuďte sami, zda se naplnila očekávání Evy, že odborníci na image popustí uzdu své fantazii.

Dnes představujeme Business (duo) proměnu Evy a Jindřicha. Podnikají v netradiční oblasti. Vyrábí a prodávají nejrůznější umělecké předměty především ze dřeva, od malých sošek přes zahradní koryta na květiny, dřevěné okapy až po velké zahradní sochy. Eva si jako majitelka umělecké galerie proměnu image podle vlastních slov hodně užívala. Jindřichovi, jako obchodníkovi uměleckými předměty, výtvarné a estetické cítění také nelze upřít.

Video

Mikáda stále letí

Eva a Jindřich, stejně jako jejich předchůdci, zamířili nejprve do kadeřnického salónu. Paní Evě se kadeřnice rozhodli ostříhat krátké moderní mikádo, které je praktické a stále trendy. Moderní mikádo může být s ofinou i bez. Horní část vlasů v salónu promelírovali a aplikovali jemně měděnou barvu. Střih i barva podtrhly Evinu osobnost a celkový vzhled. Evě se nový účes líbil. Jelikož jsem pracovně velmi vytížená, potřebovala jsem praktický účes. Vzhledem k mé profesi jsem očekávala něco více extravagantního, ale nakonec jsem byla za přirozenou barvu a klasický střih ráda, komentovala Eva.

Jindřichovi kadeřnice aplikovali pánský přeliv cover5, který natónoval lehce prošedivělé skráně. Jindřich měl z počátku jako většina mužů, kteří si nebarví vlasy, z přelivu obavy, avšak s výsledkem byl příjemně překvapen. Pánové, opravdu se nemusíte bát. Vlasy barvené přelivem cover 5 působí velmi přirozeně. Nedochází k razantní změně barvy vlasů, nýbrž jen k tónování vlasového pigmentu, což vzhled vlasů nemění, pouze vylepší, vysvětlila Jaroslava Čechová, majitelka salónu Nous l´assumons. Čtěte více na Asistentka.cz: Třetí proměna: Vlasy a účes.

Fotogalerie

BDP: Eva a Jindřích-galerie

Jindřich si líčení moc neužil

Po kadeřnících se na Evu a Jindřicha „vrhly“ vizážistka Martina Křížová ze společnosti Zepter Cosmetics. Evě s citlivou pletí, která se vyznačuje začervenáním a šupinatěním, zklidnila Martina Křížová pokožku krémem s antioxidačními schopnostmi. Na tento krém nanesla vizážistka make-up SOFT BEIGE, který pleť sjednotil a dostatečně zakryl zmíněné červené flíčky. Paní Eva má rovněž citlivé oči, přesto však dokázala vizážistka najít takovou řasenku, po níž Eva neslzela.

Jak říkají odborníci, do zaměstnání a pro denní nošení se nejlépe hodí světlý make-up a výraznější zdravíčka. Tak vynikne svěžest a čistota stylu jak u světlovlasých, tak i u tmavovlasých žen. Na obchodní jednání můžete zvolit matný make-up v bronzovém či zlatavém odstínu. Dle odborníků tyto barvy přidávají na vážnosti. Na večerní party či firemní večírek se dá sáhnout po výraznějším make-upu s jemným zlatým nebo stříbrným třpytem.

U Jindřicha, který se hodně pohybuje venku, použila Martin Křížová speciální krém s dlouhotrvajícím hydratačním účinkem a obsahem UVA a UVB filtrů, které chrání před UV zářením. Na oční okolí pak byl Jindřichovi nanesen gel, který zlepšuje pevnost a elasticitu pokožky. Tato část proměny nebyla zrovna můj šálek kávy. Vizážistka Martina byla velice příjemná, ale nanášení make-upu a pudru bylo přece jen pro můj naturel příliš, přiznal Jindřich. Čtěte více na Asistentka.cz: Třetí proměna: Kosmetika a líčení.

Někdy při jednáních nevadí ani jeansy

Po změně účesu přišlo na řadu oblečení. Evě jako manažerce galerie odborníci z obchodu Lady moda doporučili propínací sukni a vypasované sportovní sáčko, oboje totiž výborně sedí na Evinu štíhlou postavu. Ve stejné barvě je hedvábný top, a i když tak Eva odloží sako, bude nadále elegantní. Obuv Maximo pak doplnila proměnu image Evy černými botami s otevřenou špičkou, které jsou hitem již několik sezon.

Vzhledem k charakteru obchodních jednání pana Jindřicha vybral Petr LimbergDomu módy reprezentativní a pohodlné oblečení. Pro Jindřicha vybral k bílé košili klasické modré jeansy a černé sako. Pro charakter obchodních jednání, které pan Jindřich vede, se klasické kvalitní jeansy hodí a můžou navodit uvolněnější atmosféru. Záměrem bylo pohodlné oblečení pro obchodní jednání, a to se myslím podařilo naplnit, doplnil Limberg.

Podnikatelé i zaměstnanci by měli mít na paměti, že do práce se nehodí ani agresivní ani příliš vyzývavá sexy móda. Odborníci proto radí se vyhnout tričkům s infantilními a vulgárními nápisy, bokovým kalhotám a z nich vylézajícím tangám, topům bez ramínek či teplákové soupravě. Sportovní sandály, tenisky či botasky by každý měl raději nosit ve volném čase. Čtěte více na Asistentka.cz: Třetí proměna: Oblečení a obuv.

7 otázek pro Evu a Jindřicha

Co vás přimělo k účasti v projektu Proměny?

Eva: Ráda zkouším nové věci a příležitosti.

Jindřich: Je to, alespoň pro mě, neobvyklá aktivita, tak proč jí nepodstoupit…

Co jste od Proměn očekával/a?

Eva: Tak trochu pomoc se stylizací mojí image. Jsem poměrně kreativní a novým inspiracím se rozhodně nebráním.

Jindřich: Abych se poučil, jak nejlépe na to, abych to byl stále já, a přitom mohl slušně reprezentovat fir­mu.

Považujete změny po absolvování Proměn za pozitivní?

Eva: Očekávala jsem trochu větší „odvaz“, ale v zásadě chápu, že dramatická změna by mohla některým účastníkům vadit, a proto stylisté, vizážisté a kadeřníci nevolili úplně „freestyle“ interpretace.

Jindřich: Já jsem celkem spokojený. Hlavně se i po proměně cítím příjemně, nenuceně a pohodlně. Vlastní pocit je myslím neméně důležitý než jenom to, jak změna vypadá navenek.

V čem konkrétně vám účast v projektu Proměn pomohla v rámci vašich podnikatelských/pra­covních aktivit?

Eva: Pomohla mi s inspirací naší image pro naše podzimní obchodní aktivity.

Jindřich: Myslím, že na zákazníky působím tak nějak seriózněji, což je fajn.

Co vy osobně vnímáte jako největší pokrok?

Eva: Největší pokrok u sebe vidím ve vnímání toho, jaké materiály lze úspěšně kombinovat.

Jindřich: Že se dá kombinovat formální i neformální oblečení tak, aby to dobře vypadalo, a přitom bylo pohodlné.

Jaký význam vy sama/sám přikládáte vaší image? Jakou roli hraje vizáž a vystupování ve vaší profesi?

Eva: Myslím, že zásadní. Hodně se potkávám s umělci, kteří mají často velmi osobitý styl. Baví mě nezůstávat pozadu.

Jindřich: To je zatím předčasné hodnotit. Uvidíme jestli s odstupem času neztratím nějaké zákazníky kvůli tomu, že jim budu připadat jako moc velký fešák…(smích) Ne, vážně, myslím, že jim moje kultivovaná image vyhovuje.

Jak celkově hodnotíte absolvování Proměn a jaká část se vám nejvíce líbila?

Eva: Bylo to moc prima. Jako nejzáživnější hodnotím návštěvu Oční optiky pana Pavla Poláka, kde jsem si bez stresu vyzkoušela několikeré opravdu nádherné brýlové obruby.

Jindřich: Celkově jsem se celou dobu cítil příjemně a myslím, že ve spojitosti s profesionalitou všech aktérů nemohl být výsledek jiný než na jedničku.

Poslední zastávku Evy a Jindřicha obstarali odborníci z obchodu Arde.cz, Oční optiky pana Milana Poláka a ze salonu Otto Blanc. K Jindřichovi se výborně hodilo lehké a praktické tmavé portfolio. Dostatečný vnitřní prostor, promyšlené uspořádání a uzavírání na zip mu dokonale poslouží při jeho každodenní práci. V portfoliu je navíc možné mít i notebook o velikosti 13’.

Pro proměnu Evy odborníci vybrali kožené psaníčko, které se skvěle hodilo k jejímu tmavému oblečení. Psaníčko vyrobené z telecí kůže v imitaci krokodýla je uvnitř vyložené kvalitním grogrénem. Díky praktické kapsičce, která ukrývá malé zrcátko, a odnímatelnému zlatému řetízku je psaníčko dokonale praktické a hodí se jak pro denní, tak noční nošení.

Změnu doznaly také brýle paní Evy, jelikož její původní působily fádním dojmem. Vzhledem k tomu, že je majitelkou umělecké galerie, sama chtěla něco extravagantnějšího. Výstředního účesu se obávala, a proto volila výraznější doplňky a také brýle. Odborníci tak zvolili nápadnější červené kovové obroučky, které paní Evu oživí a zároveň působí nevšedním dojmem. Zajímavě je u těchto brýlí řešena stranice, a to výraznou bílou aplikací. Čtěte více na Asistentka.cz: Třetí proměna: Doplňky sjednocující vzhled.

Většina velkých firem má v rámci Dress Code jasně formulovaná pravidla, a nechybí ani zmínka o tom, že zaměstnanec má být čistý, učesaný a mírně vonět. Závěrem se sluší dodat, že v práci by nikdo neměl vystavovat svá tetování, piercingy a nosit v uších víc než dvě náušnice.

Před proměnou

BDP: Eva a Jindřích

Po proměně

BDP: Eva a Jindřích
Našli jste v článku chybu?

6. 10. 2010 15:00

Mareš (neregistrovaný)
Ta paní vyloženě zkrásněla a pánovi zase výrazně prospělo prostříhání zarostlých stran. S holým temenem a huňatými stranami vypadal jak něco mezi fráterem Tuckem a Zdeňkem Srstkou. Tentokrát chválím a děkuji. :-)
Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

120na80.cz: Jak oddálit Alzheimera?

Jak oddálit Alzheimera?

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Měšec.cz: Přejete si číslo účtu na přání?

Přejete si číslo účtu na přání?

Lupa.cz: Slevové šílenství je tu. Kde nakoupit na Black Friday?

Slevové šílenství je tu. Kde nakoupit na Black Friday?

Podnikatel.cz: Italové dělají mozzarellu z mléka z Česka

Italové dělají mozzarellu z mléka z Česka

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů