Hlavní navigace

Nová služba FAIR-COD bude hlídat nekorektní zákazníky

Služba FAIR-COD, která byla zatím v testovacím provozu, bude naplno spuštěna 15.9.2007. Nová služba, kterou spouští společnost Deredes, by měla pomoc internetovým a zásilkovým obchodům, kteří se každodenně setkávají s nekorektními zákazníky. Službu již dnes využívá okolo 100 internetových obchodů.

Služba by měla ochránit obchody od zákazníků, kteří si zboží objednají, ale z nějakého důvodu si ho nepřevezmou a nezaplatí za něj. Obchody si dají do svých obchodních podmínek pasáž o zrušení objednávky a zákazník, který obchodní podmínky nedodrží pak bude muset uhradit penále v rozsahu 300 – 700 korun.

Našli jste v článku chybu?
28. 7. 2010 2:40
POZOR NA DEREDES (neregistrovaný)
28. 7. 2010 8:54 smazal Michael Hovorka, důvod: SPAM
25. 10. 2007 21:05
PK (neregistrovaný)
Taky si myslím, Nekorektních zákazníků mám dost, ale co si na nich vezmu? Oni řeknou, že třeba nepřevzetím objednaného zboží odstupují od smlouvy a žádnou náhradu třeba za poštovné od nich stejně neuvidím. Jen kdyby měli záznam v registru, tak jim můžu hned říct, že jim to nepošlu, ale tím se připravím o potenciálního zákazníka, který by zrovna v mém obchodě mohl být velmi korektní.