Hlavní navigace

Inspirace pro e-shopy. Takhle originálně se balí zboží zákazníkovi

Michael Hovorka

E-shop může zaujmout i tím, jak dodá zákazníkovi své zboží zabalené. Podívejte se na inspirativní fotogalerii.

Lovebrand ke značce se může vytvářet i pomocí obalu. Největší výhodu mají ty e-shopy, které prodávají vlastní produkty. Své obaly či balíčky mohou upravovat dle sezóny. Hitem jsou balíčky především z přírodních a ekologických materiálů. I když jsou náklady na takové obalové materiály často vyšší, zákazník to pokaždé ocení. Ve světě se navíc začíná uplatňovat trend tzv. personalizovaných zpráv zákazníkovi, kdy e-shop jmenovitě zákazníkovi poděkuje za nákup, či mu zanechá motto dne, jenž má úzkou souvislost se zakoupeným zbožím. 

Inspirujte se, jak originálně zabalit zákazníkovi zakoupené zboží

Našli jste v článku chybu?
11. 5. 2015 18:45
kredum (neregistrovaný)

nevím, jak sem dát foto, tak snad bude odkaz stačit

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.907344852660197.1073741897.209626595765363&type=1