Hlavní navigace

Názory k článku Jak nejsnáze spáchat e-shopovou sebevraždu? Zaveďte povinné registrace

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 7. 2015 9:38

    tom (neregistrovaný)

    1. povinné registrace
    2. schovejte ceník a podmínky dopravy/osobního odběru do předposledního, kroku objednávky
    3. zpoplatněte osobní odběry
    4. poštovné jako další zdroj příjmu taková 200% marže na poštovném to je tak akorát...

  • 31. 7. 2015 16:34

    wor (neregistrovaný)

    Ještě bych přidal:
    5. omezený počet dopravců. Také jsem se setkal s e-shopem který nabízel jen Českou poštu !!! (Měli ji za rohem a jinou nechtěli řešit)
    6. Neschopnost zaslat zboží hned druhý den. (musejí to nejdřív objednat na Ybeji přebalit a potom poslat vám, protože ho v nabídce mají ale není skladem.Jednou jsem tak čekal 14 dní!!!)
    7. absence výdejních míst a otevírací doba večer nebo v noci. Nemožnost parkování, parkovací automaty, neustálá přítomnost MP v blízkosti. S tím samozřejmě souvisí přetrvávající neochota, neprofesionalita a arogance výdejního personálu.
    8. Stále se setkávám s otevřeným či jinak poškozeným originálním balením. Člověka může dorazit když idiot ve skladu rozdělá originální balení aby do něho vložil fakturu. To je na pěst.
    9. Zaslat zboží jiné než objednané a doufat že si to zákazník nevšimne. (Stále v CZC).

  • 2. 8. 2015 0:38

    XXX (neregistrovaný)

    Jo to taky nechápu, když si někdo otevře výdejnu v místě, kde se prakticky nedá po celý den zaparkovat, hlavně když prodává elektro nebo prostě větší/těžší zboží. Jinak to městapo to je bohužel dneska problém obecně, to bych na shopy neházel, samozřejmě pokud si to neotevřou na úplně hloupém místě, kde je nemožnost legálního parkování předem známá.
    Odstrašujícím případem je třeba ZOOT (což je teda spíš obchod pro cool anorektický veganky, ty autem nejezdí), ale když jsem tam kdysi chtěl něco koupit, tak katastrofa to vyzvednout. Teď si otevřeli novou pobočku na úplně ideálním místě - kde se samozřejmě zaparkovat nedá prakticky vůbec a ještě je to u městského okruhu, takže ani na blinkry a rychle vyzvednout... a jsem zvědavej jak budou prskat veganky, že ani na bicyklu se tam prakticky nedostanou. I když oni vlastně jezdí po chodníku...

  • 2. 8. 2015 0:33

    XXX (neregistrovaný)

    Ad 3) - pokud je to osobní odběr formou Uloženky, Zásilkovny apod. nemám nic proti poplatku, je logický.
    Ale pokud někdo zpoplatňuje svoje vlastní prodejny, kde ty zaměstnance stejně má, náklady má taky stejné ať tam někdo chodí nebo, tak to je spolehlivá cesta objednat jinde. Proto už taky nenakupuju na Mallu - byl jsem zvyklý si brát i menší objednávky kdykoliv a vyzvedávat po cestě na jejich pobočce. Oni ovšem menší objednávky zpoplatnili, k tomu katastrofální zákaznický servis na reklamacích, zdražení sortimentu a uvádění falešných původních cen a slev - ať si tam nakupují nováci, co jim to nevadí.

  • 14. 8. 2015 6:20

    Posuk (neregistrovaný)

    Provozuji eshop a pokud nekdo vybrkuje k cene postovneho nejake sve mantry o levnem postovnem, tak mu nabidnu pracovni pozici, aby sam predvedl v praxi sve predstavy o nizkem postovnem. Razem se tito hnupi co maji za to, ze vse je za dara uklidni.

  • 31. 7. 2015 9:49

    AnthonyX (neregistrovaný)

    Já jsem schopen stornovat celý nákup i jen kvůli zaškrtávátku "souhlasím s blabla..." a v těch blabla je "souhlasím s obtěžováním spamem". Navíc po zkušenostech typu "o zboží víme jenom cenu"; můžete to vrátit, ale stejně nedostanete plnou cenu zpět, zaplaťte předem - my vám možná něco pošleme a mnohých dalších dnes již na internetu nenakupuji vůbec.

  • 31. 7. 2015 10:12

    Martin (neregistrovaný)

    Třeba u softwaru je běžnou věcí platit předem a to všude na světě i u nás. A k tomu spamu jak píšete. Pokud Vám dá obchodník na výběr zda chcete přijímat novinky nebo ne, tak je to naprosto v pořádku a pak to není spam, ale vyžádané e-maily :-)

  • 31. 7. 2015 11:13

    AnthonyX (neregistrovaný)

    U SW je potom výsledkem nedodělaný a nespolehlivý produkt, který není nikdy dokončen poněvadž $ už byly inkasovány a než jej dodělat, raději je vydána nová verze. Například krabicová verze widlí. Nikde na obalu není napsáno, že bez internetu to nebude fungovat, ale vrátit je nelze, poněvadž byl porušen obal. A na úžasné telefonické registrační lince vám automat oznámí, že z vašeho čísla se nelze dovolat...
    To ale neplatí jen u SW jako takového, ale u SW ve všem. Mám úžasnou UHD televizi, co má youtube, přehrávání videa (avi/mkv) satelitní tuner, ale bugy jsou takové, že ji nelze pořádně používat ani jako tupý monitor přes HDMI (zapomíná nastavení, vypadává zvuk) nehledě na to že si neporadí ani s 10 let starou technologií DiseqC (neumí 8xLNB) A že to někdo někdy dodělá? Velmi pochybuji. A že by toto napsal prodejce do specifikace výrobku? Vždyť by to jako nedodělek neprodal. (Philips 9xxx @ alza @ 12/2014).
    K druhé části, není to tak pravda. Musí se souhlasit, jinak to objednávku ani nedokončí. A potom následuje opruz ten souhlas zase odvolávat. Takže zavolám a pokud nesouhlasí s mými podmínkami, ať si ten svůj úžasný aušus zase někam strčí. Já jsem ten co má $ a chce je utratit. Pokud není zájem, čau. Já si koupím kus zlatého šutru v klenotnictví za cash a navíc mám jistotu, že nekoupim čínský wolfram.
    Ještě mám zajímavý poznatek, čím víc od Kolína na východ, tím je větší pravděpodobnost natrefení na podvodníka.

  • 2. 8. 2015 0:42

    Pobavilo (neregistrovaný)

    A to jsi slyšel, že to zaškrtávátko jako souhlas s obchodními podmínkami je povinnost? Kdyby mě zavolal nějaký takový exot a začal si do telefonu diktovat svoje podmínky, tak mu snad ještě pošlu dvacku, aby fakt raději nakoupil jinde.
    Tak používej nějaký mail, který máš jenom na nákupy a registrace, problém vyřešen a soukromou adresu si utaj pro soukromou poštu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).