Hlavní navigace

Jak určit cestu pro dosažení cílů? Tady je jednoduchý návod

 Autor: 631791
Marketingová kancelář

Přinášíme čtyři jednoduchá vodítka, jak si zajistit cestu pro dosažení cílů pomocí marketingu. Hlavní práce bude však záležet na vás.


Mnoho společností má v podstatě stejné cíle: zvýšení prodeje, snížení provozních nákladů a udržení zákazníků. Všechny tyto cíle vedou ve výsledku k růstu příjmů a ziskovosti. Ovšem strategické cíle nejsou to stejné, jako měřitelné cíle neboli metriky. A bez splnění metrik pravděpodobně vašich cílů nedosáhnete. Jak byste tedy měli vyjádřit vaše strategické cíle v řeči měřitelných cílů?


Autor: www.isifa.com

Víte, jaké kroky vedou k dosažení vašich cílů?

Zamyslete se na tím, jaké kroky ke splnění vašich žádaných cílů vedou, z čeho se skládá celý proces, a které ukazatele pro dosažení úspěchu můžete v jedotlivých fázích procesu stanovit. 

Pokud je vaším cílem například zvýšení prodeje, jednou z cest je získat více zájemců o vaši nabídku, dát jim správné informace ve správný čas, překlopit je v potenciální zákazníky a ty přivést až k uzavření obchodu. Jednou z metrik v tomto procesu pak například může být počet zájemců, které se podaří přivést do dalšího stádia rozhodovacího procesu. Abyste stanovili konkrétní kroky, které je třeba udělat, můžete použít tento jednoduchý návod.

Doplňte následující věty:


  1. Abychom dosáhli (doplňte metriku)
  2. Budeme (dělat to a to)
  3. Tímto způsobem (seznam konkrétních marketigových opatření a nástrojů, které pomůžou)
  4. 
Výsledkem bude akční plán, jako je například tento: ......

Abychom dosáhli 20% konverzní poměr zájemců, budeme se soustředit na zvyšování jejich preference směrem k naší nabídce v rozhodovací fázi a to tím, že budeme více využívat reference a testimonialy našich současných zákazníků, zveřejňovat je pravidelně a systematicky v on-line prostoru, zejména na sociálních sítích.

Nyní můžete místo s abstraktními cíli pracovat s konkrétními metrikami a budete mít definované kroky, pomocí kterých jich budete umět dosáhnout.

Jak naplánujete dosažení vašich cílů vy?

Autor: Vladimír Kuchař, poradce pro marketing a rozvoj firem, MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ

Našli jste v článku chybu?
Podnikatel.cz: Změny v cestovních náhradách 2017

Změny v cestovních náhradách 2017

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Lupa.cz: Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR

Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: Formičky naší babičky: Jak se zbavit rzi

Formičky naší babičky: Jak se zbavit rzi

Vitalia.cz: 9 největších mýtů o mase

9 největších mýtů o mase

Vitalia.cz: Perníčky: na uležení i hned měkké

Perníčky: na uležení i hned měkké

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Měšec.cz: 6 změn v novele občanského zákoníku

6 změn v novele občanského zákoníku

DigiZone.cz: „Black Friday 2016“: závěrečné zhodnocení

„Black Friday 2016“: závěrečné zhodnocení

Lupa.cz: Proč firmy málo chrání data? Chovají se logicky

Proč firmy málo chrání data? Chovají se logicky

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET

Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET

Podnikatel.cz: Informovat o EET musí i e-shopy, nebo zaplatí

Informovat o EET musí i e-shopy, nebo zaplatí

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?