Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Jak uspět při prodeji sportovního zboží?

Pryč jsou doby, kdy typický Čech vyrážel na nákup sportovního oblečení do tržnice, aby nakoupil levně. Nyní se čeští spotřebitelé zaměřují spíše na značku než na cenu uvedenou na visačce. Přesto však zůstává cena důležitou – nakupující zamíří do specializovaných prodejen nejčastěji v období slev a výprodejů. To je způsobeno zatím nižší kupní silou ve srovnání se západními zeměmi. Čtěte více: Průzkum: Sport je pro Češky a Čechy většinou relaxace

Vyplývá to z průzkumu, který provedla mezi tisícovkou respondentů společnost Lifestyle Sports. Lidé dnes stále častěji dávají přednost kvalitním originálům před levnými padělky, jejichž životnost je nízká, říká Michal Pospíšil, generální ředitel Lifestyle Sports.

V malém specializovaném obchodě nakupuje 39 % Čechů, dalších 15 % volí obchod zaměřený na konkrétní sport. K nákupům na tržnici se přiznává pouze 1 %. To může být zkresleno neochotou přiznat se, každopádně je však zřejmý příklon nakupujících ke značce na úkor ceny. Čtěte více: Ochranná známka a logo jsou přístupné i pro OSVČ

Z průzkumu se také potvrdilo očekávané: největší význam má značkové oblečení a obuv pro lidi do 35 let. S vyšším věkem tato oblíbenost klesá.

Našli jste v článku chybu?