Hlavní navigace

Je jim přes dvacet. Otevřeli v Brně kavárnu, která láká na neotřelý koncept

Michal Andera

Brno má novou kavárnu, která sází na osobní přístup k zákazníkům. Otevřeli ji mladí podnikatelé, kteří pro svou věc vyloženě žijí. Tady je další díl Videobizu.

Se svým kamarádem rozjela v centru Brna kavárnu, která má jasný a neotřelý koncept. Kavárna sází na tváře zaměstnanců, na kvalitu služeb, lokální dodavatele a vytvoření příjemné atmosféry na baru. Aby získali nové zákazníky, nepoužívají ani internetové stránky. Stačí jim profil na sociálních sítích. A nové zaměstnance rekrutují ze svých stálých zákazníků. Ve studiu je Vendula a Tomáš z brněnské kavárny V Melounovém cukru.

 

Start: Začněte podnikat s Podnikatel.cz

Našli jste v článku chybu?
28. 9. 2013 12:56
Ok (neregistrovaný)

stačí jim profil na sociálních sítích (resp. facebooku), a mě zase stačí, že znám jiné kavárny :-) Sorry, ale opravdu existují lidé, kteří a) nejsou na sociálních sítích b) si umí vybrat takové sociální sítě, jejichž pravidla se dají akceptovat a nemusí tedy být zrovna na pošahaném FB c) nemají potřebu mít svá osobní data ve kterých je přímo zřízené hrabátko pro americké tajné služby a přesto: a) občas vyskytují v brně b) četli tento článek c) mají rádi dobré kafe

Nashledanou.