Je jim přes dvacet. Otevřeli v Brně kavárnu, která láká na neotřelý koncept

Brno má novou kavárnu, která sází na osobní přístup k zákazníkům. Otevřeli ji mladí podnikatelé, kteří pro svou věc vyloženě žijí. Tady je další díl Videobizu.

Se svým kamarádem rozjela v centru Brna kavárnu, která má jasný a neotřelý koncept. Kavárna sází na tváře zaměstnanců, na kvalitu služeb, lokální dodavatele a vytvoření příjemné atmosféry na baru. Aby získali nové zákazníky, nepoužívají ani internetové stránky. Stačí jim profil na sociálních sítích. A nové zaměstnance rekrutují ze svých stálých zákazníků. Ve studiu je Vendula a Tomáš z brněnské kavárny V Melounovém cukru.

 

Start: Začněte podnikat s Podnikatel.cz

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 9. 2013 12:56

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+