Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Kampaň za české výrobky roste

Ke kampani za české výrobky se přidala i Jižní Morava. Kampaň útočí na city zákazníků. Důvodem je stále výraznější odklon od kvalitních českých značek nahrazených zahraničním zbožím. Stejně tak zachování pracovních míst a zabránění růstu nezaměstnanosti. Nápad se líbí i spotřebitelům, kteří si kampaně všimli a reagují na něj z různých koutů České republiky.

Naše produkty jsme začali označovat pečetí s nápisem Český výrobek, jehož koupí spotřebitelé podporují zaměstnanost v České republice. V dnešní době je nesmírně důležité, aby byla pro zdravou českou ekonomiku zachovaná domácí konkurence, obhajuje kampaň Robert Nový ze společnosti Barvy a laky Hostivař. Dodává, že české firmy a čeští zákazníci nesmí být nesmiřitelní protihráči, ale naopak klíčoví spoluhráči.

Našli jste v článku chybu?
14. 7. 2010 21:55
karlos (neregistrovaný)
snazim se, fakt se snazim kupovat klasA apod, koukam i u potravin kde jsou vyrobeny, nekoupim polsky lays ale cesky bohemky(posledni dobou i grande jsou az moc cerne), mlecny vyrobky co nejvic chocensky atd, radsi si dam ceskyho pstruha nez dovezenyho pangase. ale kruciprdel co se zeleninou? v supermarketech je to hnus - zeleny rajcata prisviceny teplym svetlem apod. proc v supermarketu cibule z nemecka a mrkev z holandska? ja nehledim na cenovku, je mi jedno jestli bude mrkev za 10 nebo za 15. …