Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Kdy elektronickou fakturu podepsat a kdy ne?

Obliba elektronických faktur roste. Víte, kdy je nezbytný podpis a kdy ne? Doklad doručený elektronickou poštou je možné považovat za řádný daňový doklad, po vytištění tedy může být archivován jako běžné daňové doklady v papírové podobě. I když není elektronicky podepsaný a neobsahuje ani podpis vystavovatele. Což nevadí ani podle zákona o dani z přidané hodnoty. V případě klasické elektronické fakturace je naproti tomu nezbytné fakturu označit elektronickou značkou nebo zaručeným elektronickým podpisem. Čtěte více: Pokud někdo platit nechce, nepomůže ani elektronická faktura 

Našli jste v článku chybu?
12. 11. 2011 8:55
coze (neregistrovaný)
Co znamena klasicka elektronicka komunikace?! Napsane to je dost blbe a jasne uz vubec ne....
10. 11. 2011 23:27
jome (neregistrovaný)
Pořád se o tom spekuluje stále dokola - hezky shrnuto a výstižně popsáno. Teď snad budou mít všichni jasno.