Hlavní navigace

Knihy a parfémy hitem letošních Vánoc, tvrdí to alespoň e-shopy

15. 11. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Stále pokračuje vánoční akce internetových obchodů. Ty v těchto dnech nabízejí dopravu zdarma. Dostupná je pouze do dnešní půlnoci.

První nákupní vánoční horečka má první výsledky. Lidé utrácejí nejvíce za knihy a parfémy.

Do DDZ se přihlásilo přes 1400 e-shopů, ostatní mají vlastní akce

Vyplývá to z údajů serveru Heureka.cz, který pořádá Dny dopravy zdarma. Ty se v letošním roce rozšířily hned na 3 dny. Heureka si díky akci navýšila svoji návštěvnost a marketingově se zviditelnila. 

Čtěte také: Neúčastníte se Dne dopravy zdarma? Během akce vás deaktivují z Heureka Košíku

Čísla nejen z pohledu návštěv potvrdila, že prodloužení akce na tři dny dává smysl jak zákazníkům, tak samotným e-shopům, kterých se přihlásilo přes 1400, říká k průběhu akce Dny dopravy zdarma Jan Kriegel, ředitel zákaznické podpory Heureka.cz. 

Do třídenní akce zapojilo přes 1400 e- shopů, například Datart, Mall.cz, OnlineShop.cz, CZC.cz nebo Vivantis.cz. Vlastní konkurenční akci ve stejném duchu 3 dnů dopravy zdarma spustil také největší internetový obchod Alza.cz pod kódem SobNadZlato. 

Některé e-shopy už spustily Black Friday

Zákazníky se snaží přilákat i prodejce elektroniky Euronics, který spadá pod křídla Kasa.cz. Kromě dopravy zdarma nabízejí e-shopy v rodině Kasa.cz s předstihem Black Friday, který běžně připadá až na příští týden. V nabídce má až 80% slevy na vybrané produkty. 

Čtěte také: Akce v onlinu: Na dny dopravy zdarma naváže Black Friday a CyberMonday

Doprava zdarma u vybraných e-shopů končí dnešní půlnocí. Průběžné statistiky zatím ukazují, že Češi nakupují především knihy, parfémy, dále doplňky stravy nebo kosmetiku. Nejvíce Češi objednávali v pondělí večer, mezi osmou a desátou. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Šéfredaktor Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).