Kofola jde s UGO bary do regionů. Hledá franšízanty hlavně v Ústeckém kraji

[FOTOGALERIE] Čerstvé šťávy míří do regionů. Kofola chce rozšířit síť svých UGO barů. Do konce roku jich chce mít kolem 80.

Sázka Kofoly na bary s čerstvou šťávou se vyplatila. Plánuje rozšíření značky UGO. Šanci aktuálně prostřednictvím franšízy nabízí především podnikatelům z Ústeckého kraje. Kde konkrétně?

Nové UGO bary by měly podle představ Kofoly být v Mostě, v Teplicích a Ústí nad Labem. Nové franšízanty hledá Kofola dál i pro Prahu. 

Zájem o ovocné šťávy a zdravé občerstvení mezi zákazníky roste – průměrný meziroční růst obratu zavedených barů je 13 – 15 %, což je číslo, které svědčí o správném základu tohoto podnikání, vysvětluje Jitka Obračajová, manažerka franšízingu UGO.

Kromě Ústeckého kraje se vydá UGO do ostatních měst nad 50 tisíc obyvatel

I když Kofola aktuálně mluví hlavně o rozšíření v Ústeckém kraji, koncept Ugovy čerstvé šťávy, barů s čerstvými ovocnými šťávami, je vhodný pro všechna města od 50 tisíc obyvatel. 

Vždy ale závisí především na konkrétní lokalitě, typologii zákazníků a frekvenci lidí. Spolupráce s podnikateli, kteří dané město znají a umějí na základě zkušenosti budovat lokální marketing a zákaznickou loajalitu v daném místě, funguje nejlépe, doplnila Obračajová. 

Čtěte také: Podílejte se na úspěších Kofoly, nově si můžete koupit její akcie

UGO je česká firma založená v roce 2005. V UGO barech nabízí čerstvě připravené 100% ovocné šťávy a koktejly, které personál připravuje na místě na objednávku zákazníka. V roce 2012 koupila celou síť UGO barů společnost Kofola ČeskoSlovensko, která k nim v roce 2014 přidala i síť barů a salaterií Mangaloo. V současné době tak UGO provozuje 52 barů s čerstvou šťávou a 11 Salaterií.

Také McDonald's hledá nové franšízanty

Šanci získat franšízu mají i podnikatelé v případě značky McDonald's. Řetězec rychlého občerstvení se už vloni rozhodl, že počet svých franšíz navýší. Síť restaurací McDonald's je totiž v Česku na bázi franšíz provozován ze tří čtvrtin. Podle vyjádření McDonald's ČR je však cílem předat většinu tuzemských restaurací právě do soukromých rukou franšízantů, protože jim prý svědčí individuální přístup českých podnikatelů.

Čtěte více: McDonald´s ČR se zbavuje vlastních provozů, staňte se franšízantem třeba vy

Franšízových konceptů jsou v Česku stovky

McDonald's ale samozřejmě není jediným franšízovým konceptem u nás. V České republice je aktuálně na výběr okolo 250 franšízových konceptů a většina z toho jsou koncepty tuzemské. Zájem ze zahraničí je však stále větší.

Čtěte více: Začněte podnikat s franšízou. Máte na výběr až ze 246 konceptů

Z tuzemských franšíz se nabízí například:

  • Lékárny Benu
  • Koncept kaváren CrossCafe
  • Realitní kancelář Evropa
  • Kamenné farmářské prodejny Náš grunt
  • Fresh bary pod značkou Ugova čerstvá šťáva
  • Síť prodejen Oxalis čaj&káva

Ze zahraničních franšíz můžete sáhnout například po:

EBF16

  • Restaurace Subway
  • Natuhouse, služby a produkty pro výživu a dietu
  • Francouzská kosmetická společnost Yves Rocher
  • Hudební školy Yamaha
  • Century 21

Na tuzemský trh navíc míří i další zahraniční koncepty. Jedná se například o restaurační koncept Denny's, světovou franšízovou jedničkou v oblasti školení managementu Crestcom International nebo o koncept sportovních barů v keltském stylu Tilted Kilt.

Čtěte více: Američané hledají další franšízanty. Víme, jaké firmy k nám chtějí proniknout

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 17. 4. 2016 20:04

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+