Konsolidace slevového trhu je u konce, počet slevových serverů opět mírně roste

V minulých letech prošel slevový trh výraznou konsolidací a počet slevových serverů se značně snížil. Konsolidace je ale u konce a jejich množství opět roste.

Během prvního čtvrletí letošního roku se opět výrazně zvýšily tržby slevového trhu. Jak ukazují data vyhledávače slev Skrz.cz, příjmy slevových serverů vzrostly o 25 % na 962 milionů korun. Odborníci navíc tvrdí, že se zastavil trend snižování počtu slevových serverů.

Čtěte také: Je tu nový internetový srovnávač. Tentokrát zaměřen na slevové kupóny

Roste hlavně segment zboží

Ilustrační obrázek
Autor: www.isifa.com

Ilustrační obrázek

Na nárůstu se nejvíce podílel segment zboží, který už zaujímá na celkových obratech slevového trhu jednu čtvrtinu. Ještě vloni přitom držel segment zboží 12,4% podíl. Roste též sekce módy, která tvoří kategorii s největším množstvím nabídek. Díky módě a zboží se oproti loňsku více než zdvojnásobil počet nabídek, a to z 18 tisíc na takřka 40 tisíc.

Na rozdíl od roku 2013 klesl kvůli nedostatku sněhu na horách zájem o prodej tuzemských dovolených. Jedinou rostoucí podkategorií bylo mezi pobyty lyžování v Alpách. Zahraniční pobyty se na celkové poptávce po zimních dovolených na slevových serverech podílely z 50 %, což je o 30 % více než loni, říká Petr Kováčik, ředitel vyhledávače slev Skrz.cz.

Počet slevových serverů opět roste

Podle Kováčika se též zastavil propad počtu aktivních slevových serverů. Slevový trh prošel za více než 4 roky fungování v ČR výraznou konsolidací a počet slevových serverů se již nebude snižovat tak drasticky jako v minulosti. Momentálně registrujeme dokonce mírný nárůst jejich počtu, který je typický právě pro začátek jara, uzavírá Kováčik.

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  • Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o Školení online marketingu »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+