Lahůdkářství s tradicí nekončí, značka Paukert se na trh vrátí v podobě franšízy

Škraloup v podobě uzavření Lahůdkářství na Národní třídě kvůli porušení hygienických předpisů značka Paukert ustojí. Zanedlouho se na trh vrátí jako franšíza.

Letošní konec února přinesl značce Paukert velkou ránu. Lahůdkářství Jan Paukert na Národní třídě v Praze muselo být na základě rozhodnutí Státní zemědělské a potravinářské inspekce uzavřeno. Kontrola odhalila závažné porušení hygienických předpisů. Firma, která měla podnik v pronájmu, je v úpadku a soud povolil její reorganizaci.

Už dříve jsem psali: Chystá se 13 000 ostrých kontrol restaurací. Pohořel na nich i Paukert

Ilustrační obrázek.
Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed

Ilustrační obrázek.

Firma byla pod křídly investiční skupiny Natland. Ta ji ale prodala jejímu jednateli, Milanu Heidlerovi, za jednu korunu. Ochranná známka však zůstává v rukou skupiny Natland. A ta teď prozradila, jaké s ní má plány. Reaguje na stále rostoucí oblibu franšízového podnikání a chystá se ještě v tomto roce rozjet franšízový řetězec lahůdek a bister, a tím chce značku Jan Paukert vrátit na tuzemský trh. Dohodla se taknakonec po ostrých sporech s rodinou Paukertových.

Mohlo by vás zaujmout: 3 značky, o kterých jste netušili, že nabízí možnost franšízy

„Aktuálně už jednáme s řadou zájemců napříč celou Českou republikou a předpokládáme, že první z provozů založených na tomto novém konceptu by mohl být licencován už v průběhu třetího čtvrtletí letošního roku,“ prozradil pro server E15.cz mluvčí Natland Group Pavel Lukeš.

widgety

Franšízový koncept značky Paukert nabídne hned dva druhy podniků, které bude moci zájemce provozovat. „Podnikatelé, kteří získají licenci, budou mít při dodržení striktních pravidel možnost provozovat pod touto značkou buď prodejnu lahůdek, nebo bistro,“ dodává Lukeš. 

O podmínkách a pravidlech budou zájemci průběžně informováni na našem webu, doplňuje pro server Podnikatel.cz Rostislav Starý ze společnosti Natland.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 12. 4. 2015 21:46

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+