Hlavní navigace

Lahůdkářství s tradicí nekončí, značka Paukert se na trh vrátí v podobě franšízy

Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed
Jana Knížková

Škraloup v podobě uzavření Lahůdkářství na Národní třídě kvůli porušení hygienických předpisů značka Paukert ustojí. Zanedlouho se na trh vrátí jako franšíza.

Letošní konec února přinesl značce Paukert velkou ránu. Lahůdkářství Jan Paukert na Národní třídě v Praze muselo být na základě rozhodnutí Státní zemědělské a potravinářské inspekce uzavřeno. Kontrola odhalila závažné porušení hygienických předpisů. Firma, která měla podnik v pronájmu, je v úpadku a soud povolil její reorganizaci.

Už dříve jsem psali: Chystá se 13 000 ostrých kontrol restaurací. Pohořel na nich i Paukert

Ilustrační obrázek.
Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed

Ilustrační obrázek.

Firma byla pod křídly investiční skupiny Natland. Ta ji ale prodala jejímu jednateli, Milanu Heidlerovi, za jednu korunu. Ochranná známka však zůstává v rukou skupiny Natland. A ta teď prozradila, jaké s ní má plány. Reaguje na stále rostoucí oblibu franšízového podnikání a chystá se ještě v tomto roce rozjet franšízový řetězec lahůdek a bister, a tím chce značku Jan Paukert vrátit na tuzemský trh. Dohodla se taknakonec po ostrých sporech s rodinou Paukertových.

Mohlo by vás zaujmout: 3 značky, o kterých jste netušili, že nabízí možnost franšízy

„Aktuálně už jednáme s řadou zájemců napříč celou Českou republikou a předpokládáme, že první z provozů založených na tomto novém konceptu by mohl být licencován už v průběhu třetího čtvrtletí letošního roku,“ prozradil pro server E15.cz mluvčí Natland Group Pavel Lukeš.

dan_nemovitost

Franšízový koncept značky Paukert nabídne hned dva druhy podniků, které bude moci zájemce provozovat. „Podnikatelé, kteří získají licenci, budou mít při dodržení striktních pravidel možnost provozovat pod touto značkou buď prodejnu lahůdek, nebo bistro,“ dodává Lukeš. 

O podmínkách a pravidlech budou zájemci průběžně informováni na našem webu, doplňuje pro server Podnikatel.cz Rostislav Starý ze společnosti Natland.

Našli jste v článku chybu?
12. 4. 2015 21:46
- (neregistrovaný)

"Rozumim, pane lajtnant. K nam do hospody ke Kalichu chodival jeden starej pan, nejakej rada vod zemsky'ho vy'boru ve vy'sluzbe, a ten zrovna tohle tvrdil. Von vzdycky rikal, ze se divi, jakej je rozdil mezi temperaturou v lete a v zime. Ze je mu to moc divny', proc lidi jeste na to neprisli."

11. 4. 2015 15:11
Ivan Nový (neregistrovaný)

Problém není zánik staré značky, lidé ani značky nejsou nesmrtelné, problém je, že nevzniká dost značek nových.