Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Mějte lepší „píárko“ než prezident. Budujte si dobré jméno od anonym - Neříkám, že není o PR vůbec - pozitivní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 11. 2014 12:42

    bez přezdívky

    Neříkám, že není o PR vůbec - pozitivní vztahy s novináři i veřejností jsou pro podnikatele neskutečně důležité. Jenže ne vždycky se dá začít dělat PR jen tak bez přípravy. Dobré jméno je třeba řídit - tzn. vymyslet, jak má vůbec dobré jméno fungovat.

    K tomu jsou PENCILS dost složitý a z mých zkušeností s podnikateli neuchopitelné. Navíc speciálně malé a střední firmy nemají ve zvyku své dobré jméno řídit.

    Nejsložitější na tom všem je z pohledu konzultanta nají vhodné výrazy, kterým bude rozumět i podnikatel, pro kterého je Kotler naprosto neznámý. A hlavně nezapomínat na to, že stejné slovo může mít pro dva lidi různé významy (běžně se potkáváme s nepochopením "povědomí", ale příkladem je i PR)..

    4. 11. 2014 14:16 redakčně upraveno, důvod: nepovolený odkaz
  • 4. 11. 2014 19:31

    Zdeněk Fekar

    Dobrý den, Honzo,
    děkuji Vám za názor. Souhlasím s Vámi, že pro malé podnikatele je v podstatě cokoli jiného než "prodat víc, prodat ještě víc než víc" těžko pochopitelné, ne-li přímo zbytečné.
    To ale neznamená, že to není užitečné, naopak. Troufnu si říct, že dobrá komunikace na začátku může leccos usnadnit a urychlit. V Americe to dělají přesně naopak. Ale i u nás bychom našli pár proslulých jmen, o nichž je přitom známo, že víc mluví o svých úspěších, než jich skutečně dosahují.
    Kotlera bych si normálně odpustil, nebýt autorem konceptu. Mně naopak přijde jako vcelku srozumitelné přiblížení, co všechno vztahy s veřejností zahrnují, že to zdaleka nejsou jenom tiskové zprávy a novináři.
    Ještě jednou díky za reakci :)
    zdf

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).