Hlavní navigace

Nákup na internetu zdaleka neovlivňuje jen cena

Redakce

Víte, co rozhoduje o nákupu v e-shopu? Podívejte se na nejčastější požadavky a preference zákazníků internetu, včetně obrázkové galerie.

Pro internetové zákazníky jsou kromě ceny důležité i přehledné informace o zboží a především jasné sdělení o skladové dostupnosti. Dokazují to výsledky nové studie Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Studie se zabývá hodnocením nejčastějších požadavků spotřebitelů při výběru e-shopu pro svůj nákup po internetu.

Kompletní informace o produktu

Z výsledků studie je patrné, že zákazníci preferují kompletní informace o nabízeném produktu, včetně galerie obrázků. Dobře popsané informace u jednotlivých výrobků pokládá za důležité 91 procent zákazníků, kvalitní fotografie jsou klíčové pro 87 procent nakupujících.

Nepodceňte informaci o dostupnosti zboží 

Provozovatelé e-shopů by měli věnovat velkou pozornost skladové dostupnosti zboží a jeho včasnému dodání. Spolehlivou informaci o dostupnosti preferuje 90 % respondentů. Nakupující vnímají obchod jako celek včetně jeho vzhledu a všech nabízených služeb. Stále více si například všímají odpovídajících informací o dostupnosti zboží a následného dodržení termínů pro doručení, důležitým aspektem je mimo jiné doporučení konkrétního obchodu od známých, uvedl Jan Vetyška, výkonný ředitel APEK. Dodal, že pozitivní zkušenosti jiných zákazníků lákají stále nové a nové nakupující.

Nákup podpoří i doprava zdarma

Je samozřejmé, že nakupující sledují nejen cenu samotného zboží, ale také celkovou sumu vydanou na nákup. Přitom velkou roli hraje nabídka dopravy zdarma. Jako významný faktor ji vnímá 83 procent dotazovaných zákazníků internetových obchodů.

Další požadavky internetových zákazníků vyplývající z nové studie Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Zdroj: APEK

Foto: www.isifa.com

Našli jste v článku chybu?
Lupa.cz: Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR

Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Podnikatel.cz: Změny v cestovních náhradách 2017

Změny v cestovních náhradách 2017

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

DigiZone.cz: „Black Friday 2016“: závěrečné zhodnocení

„Black Friday 2016“: závěrečné zhodnocení

120na80.cz: Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Podnikatel.cz: Informovat o EET musí i e-shopy, nebo zaplatí

Informovat o EET musí i e-shopy, nebo zaplatí

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Podnikatel.cz: Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET

Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET

Vitalia.cz: 9 největších mýtů o mase

9 největších mýtů o mase

Podnikatel.cz: Podnikatelům dorazí varování od BSA

Podnikatelům dorazí varování od BSA

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Vitalia.cz: Típněte to! Kde všude si už nezakouříte?

Típněte to! Kde všude si už nezakouříte?

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Vitalia.cz: Formičky naší babičky: Jak se zbavit rzi

Formičky naší babičky: Jak se zbavit rzi

Vitalia.cz: Jedlé kaštany jsou trpké, je třeba je tepelně upravit

Jedlé kaštany jsou trpké, je třeba je tepelně upravit

Root.cz: Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření