Hlavní navigace

Nejabsurdnější přijde klientům bank poplatek za vedení běžného účtu

Klienti bank v Česku a na Slovensku vybrali letošní nejabsurdnější bankovní poplatek. Stal se jím poplatek za vedení běžného účtu.

Letošního, už třetího ročníku ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek, pořádaný portálem www.bankovnipo­platky.com se zúčastnilo 37 tisíc lidí. V 1. ročníku návštěvníci webu zcela suverénně zvolili za vítěze poplatek za příchozí platbu, loni zvítězil poplatek za výběr z bankomatu vlastní banky. I přesto je řada bank stále účtuje. Poštovní spořitelna ze skupiny ČSOB má navíc jako jedna z mála bank stále ve svém sazebníku i dříve hojně krizitizovaný poplatek za zrušení účtu.

Bankovní poplatky jsou kritizovány v posledních letech ze všech možných stran. V minulosti dokonce i ministerstvo financí uvažovalo o regulaci poplatků zákonem. Podle odborníků většinou banky ani poplatky nesnížily a pouze je zjednodušily.

Našli jste v článku chybu?
2. 3. 2008 21:52
Radka (neregistrovaný)
Nevím, proč jsou klienti bank tak konzervativní. Pokud budou stále sedět u jedné banky, tak se nikdy nedočkají zlevnění. No ale to je jejich problém, já jsem si ho už loni vyřešila, taky mi trvalo skoro rok, než jsem se rozhodla, ale jsem teď opravdu spokojena. Informace jsem našla díky internetu, být to reklama, tak mě to asi neoslovilo, ale viděla jsem v mnoha diskuzích chválu, proto jsem se začala o to zajímat.