Nové daňové tiskopisy pro zaměstnavatele

Příští rok budou zaměstnavatelé používat nové tiskopisy. V této chvíli již jsou k dispozici na stránkách České daňové správy i na serveru Podnikatel.cz.

Pro vyúčtování daní roku 2012 jsou tradičně k dispozici nové tiskopisy. V roce 2013 budou z důvodu startu důchodové reformy některé dokonce zcela nové.

Zaměstnavatelé v roce 2013 použijí následující tiskopisy

Interaktivní tiskopisy:

Nové tiskopisy k pojistnému na důchodové spoření

V souvislosti se zavedením druhého pilíře důchodové reformy přibudou zcela nové tiskopisy, které budou zaměstnavatelé používat v případě zaměstnanců – účastníků důchodového spoření (druhý pilíř). Jedná se o následující tiskopisy, které prozatím nejsou na internetových stránkách České daňové správy k dispozici: 

  • Hlášení k záloze na pojistné na důchodové spoření (měsíčně elektronicky).
  • Následné hlášení k záloze na pojistné na důchodové spoření (elektronicky, v případě zjištění chyby).
  • Vyúčtování pojistného na důchodové spoření (ročně elektronicky).
  • Oznámení poplatníka daně z příjmů ze závislé činnosti a z funkčních požitků o účasti na důchodovém spoření (nepovinný tiskopis).Žádost poplatníka daně z příjmů ze závislé činnosti a z funkčních požitků o vypořádání přeplatku na důchodovém spoření (nepovinný tiskopis).
  • Potvrzení o sražených zálohách na pojistné na důchodové spoření za pojistné období (nepovinný tiskopis).

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Workshop: UX design v návrhu webu

  •  
    Rychlý a efektivní návrh rozhraní.
  • Metoda Design Studio.
  • Prototypy - proč a jak prototypujeme.

Detailní informace o workshopu UX designu »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+