Hlavní navigace

Online slevová mánie pokračuje. Konec listopadu nabídne Black Friday

Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed
Jana Knížková

Jednodenní akci některé e-shopy pojmou jako akci týdenní. V rámci Black Friday budou online obchody nabízet zboží až s 80% slevou.

Jedna online slevová akce střídá druhou. Po Dni dopravy zdarma, do kterého se dle Heureky zapojilo více jak tisíc e-shopů, se teď online obchody chystají na tzv. Black Friday. Ten „pravý“ černý pátek připadá letos na 25. listopadu. Termín Black Friday v České republice používají některé e-shopy nejen v předvánočním termínu, ale také během roku. V listopadu se však jedná o zlomový den, kdy začínají první výprodeje a současně jde do finále předvánoční nákupní horečka, upřesnil už dříve ředitel Asociace pro elektronickou komerci (APEK) Jan Vetyška.

Psali jsme: Den dopravy zdarma a Black Friday u e-shopů. Na jaké dny letos připadají?

Do slevové akce Black Friday se zapojí online prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz. Velké slevy na černý pátek chystá také například Datart, Alza.cz nebo Mall.cz

Nikoliv jeden den, ale hned týden

Slevy v rámci Black Friday nenabízí některé e-shopy pouze v jeden den. Výhodnější online nákup můžou zákazníci využívat hned několik dnů. A to například právě v e-shopu CZC.cz. U příležitosti neoficiálního svátku nakupování Black Friday letos bude nabízet slevy celý týden, a to od neděle 20. 11. do neděle 27. 11. 2016, popřípadě do vyprodání zásob. Oznamuje e-shop ve své tiskové zprávě.

Všechny slevy nenabídneme současně, ale v případě vybraných top produktů je budeme postupně spouštět v průběhu celé akce. Začneme s 12 top produkty denně a v pátek 25. listopadu tento počet navýšíme na více než 150 top produktů. Kromě nich každý den nabídneme více než dva a půl tisíce dalších produktů se zajímavou cenou, popisuje mechaniku slevové akce Michal Gabriel, marketingový ředitel CZC.cz.

V Datartu budou moci zákazníci propadnout slevové mánii v termínu od pondělí 21. 11. až do první adventní neděle 27. 11. tedy i zde se jednodenní akce Black Friday mění v celý černý týden. Mall.cz hlásí slevovou kampaň ve stejný termín. Tedy od pondělí 21. listopadu do neděle 27. listopadu.

V ČR budeme nabízet více jak 165 produktů, očekáváme, že se prodá přes 40 tisíc kusů zboží. Vloni se v rámci kampaně prodalo přes 27 tisíc kusů, prozradil pro server Podnikatel.cz mluvčí internetového obchodu Mall.cz Jan Řezáč

Dokonce s více jak týdenní slevovou akcí počítá e-shop Alza.cz. Ten svým zákazníkům nabídne výhodnější ceny už v pátek 18. listopadu. Akce pak potrvá až do 27. listopadu 2016.

Letos přineseme zákazníkům Black Friday již po páté. Bude opět výjimečný co do množství a výběru produktů. Půjde o historicky největší nabídku – stovky produktů napříč celým naším portfoliem, prozradila serveru Podnikatel.cz mluvčí Alzy Šárka Jakoubková

dan_nemovitost

Slevy více jak 80 procent

E-shopy nabídnou zboží i s více jak 80procentní slevou. Slevy až 83 % se budou týkat řady zboží od příslušenství, drobné elektroniky, smartphonů, přes herní konzole a televize, až po velké domácí spotřebiče, tedy všechny vánoční bestsellery. Průměrná výše slevy bude 38 %, prozradila serveru Podnikatel.cz Iva Pavlousková, mluvčí společnosti Datart. Podobné výše budou dosahovat slevy také u CZC.cz a Alzy. Mall.cz nabídne slevy v průměru 43 %, u některých produktů pokoří 80% hranici.

Na „Černý pátek“ plynule naváže další slevová předvánoční online akce. E-shopy nabídnou výhodné ceny za zboží v rámci Cyber Monday. Letos připadá na 28. listopad.

Našli jste v článku chybu?
22. 11. 2016 22:37
Majka (neregistrovaný)

Na slevovykupon. net/c/black-friday/ můžete sledovat, které eshopy jsou zapojené do akce Black Friday, někde jsou tyto slevy od pondělí 21. do neděle 27., někde jen v pátek 25.

18. 11. 2016 17:00
jezevec (neregistrovaný)

v tom případě by asi bylo namístě zakázat jakoukoliv reklamu. nebo snad opravdu někdo zírá na vizír, prohání se v autě odvodňovacími kanály, a při napití nějaké sračky mu rozkvete nad hlavou strom? reklama JE cílené lhaní. a slovo SLEVA je součást reklamy, která je stejně lživá jako jakákoliv jiná reklama.