Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Názor k článku Otestovali jsme přepravce pro e-shopy. Komunikace doručovacích firem je na štíru

  • 22. 8. 2014 13:46

    dr.Manhattan (neregistrovaný) ---.122.broadband3.iol.cz

    Po x letech zkušeností s malým e-shopem a odeslaných desítkách tisíc zásilek musím říct, že za mě je jednoznačně nejlepší Česká pošta. Ano, mohou být problémy s doručováním, ale to je problém konkrétních lidí pracujících na konci doručovacího řetězce. Stejné je to u jiných přepravních služeb, ale tam na rozdíl od pošty nic nevyreklamujete, prostě se s váma nikdo nebaví. Na poště dáte stížnost a už se to řeší s konkrétním člověkem, který měl doručování na starosti, protože je to klasický zaměstanec, který musí skákat jak jeho nadřízený píská. Vratky jsou s českou poštou o cca 50 procent menší než u DPD. Když je něco potřeba řešit s obch. zástupcem pošty, tak není problém, ale u DPD pořád nemá čas, je někde u klientů, připadáte si tam jak obtížný hmyz.
    Kupující, který zásilku zaslanou balíkem do ruky poštou nepřevezme (vratka), je na 99 procent individuum, které by ji nepřevzalo ani kdyby mu ji přivezl sám prezident v limuzíně pod nos - všichni kupující jsou dnes informováni maily a několika sms zprávami o průběhu doručování, pošta zasílá i sms o blížícím se konci úložní lhůty (takže tvrzení kupujícího "já nevěděl, že už to pošlou zpátky" jsou vážně jen směšné výmluvy). A povídačky o tom, že je doručovatel nezastihl doma a oni, že na žádnou poštu chodit nebudou a proto se zásilky vrací zpět jsou také jen výmluvy. Když se stane, že vám pošta z jakéhokoliv důvodu nedoručí zásilku (byť jste třeba byli prokazatelně doma), tak si stačí přes jejich web objednat nové BEZPLATNÉ doručení, takže nikdo nikam nemusí chodit a během pár kliků docílí toho, že mu to pošta bude doručovat znovu a bez jakýchkoliv keců z jejich strany. Určitě je to mnohem lepší, než když vám jiný přepravce řekne, že do takové vesnice kde bydlíte jindy než mezi 8-10 hod. nepojede a když vám to nevyhovuje, tak ať si to vyzvednete sami na depu, které je 30 km daleko...
    Česká pošta rozhodně není ideální, je tam co zlepšovat, ale v porovnání s ostatními velkými přepravci v ČR jsou podle mých osobních zkušeností její služby (pro provozovatele malého e-shopu) lepší.