Podívejte se, jak se ve své více než 100leté historii měnila lahev Coca – Coly

Na tuzemský trh se vrací řada ikonických lahví Coca – Coly o velikosti 200 ml. Podívejte se, jak se lahve Coca – Coly měnily v průběhu času. (FOTOGALERIE)

Společnost Coca – Cola HBC dává zpět do prodeje v České republice a na Slovensku skleněnou lahev o objemu 200 ml. Podle vyjádření firmy jde o reakci na preference českých a slovenských spotřebitelů. V nabídce tak opět jsou dvě velikosti skleněných lahví. „Podle výsledků průzkumů spotřebitelského chování preferují spotřebitelé k jídlu v restauracích velikost lahve o objemu 330 ml, v kavárně nebo v baru dávají pro změnu přednost menšímu balení o objemu 200 ml,“ doplnil Zbyněk Chládek, ředitel marketingu Coca – Cola HBC ČR/SR.

Ikonická skleněná lahev společnosti Coca – Cola loni oslavila 100. narozeniny a je vystavena i v Muzeu moderního umění v New Yorku. Stávající tvar lahve byl sice patentován až v roce 1960, je však prakticky stejný s lahví z roku 1915. Tu navrhl pro firmu designér Earl R. Dean a při její tvorbě vycházel z tvaru kokového listu i kolového ořechu. Předchozí dva typy lahví měly tradiční válcový tvar bez zúžení (viz fotogalerie).

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Právo pro e-shopy

  •  
    Jak provozovat e-shop v souladu se zákonem.
  • Jak přistupovat k vrácení zboží a spory se spotřebiteli.
  • Jak v souladu s právem marketovat e-shop.

Detailní informace o školení Právo pro e-shopy »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+