Pozor na podezřelý e-shop Chytryjakosova.cz

Připravili jsme pro vás další stručné informace ze světa byznysu. Tentokrát varující před podezřelým online obchodníkem a další témata. Podrobnosti v článku.

Pozor na podezřelý e-shop Chytryjakosova.cz

Asociace pro elektronickou komerci varuje před podezřelým e-shopem Chytryjakosova.cz. Svým zákazníkům nabízí možnost odběru zboží na dobírku, ale pár hodin po uskutečnění objednávky je nakupující upozorněn, že musí zaplatit převodem. Asociaci na toto nestandardní chování upozornili bystří zákazníci. Jakmile se situace začala prověřovat, server se stáhl a v současnosti nejsou jeho sránky dostupné. Pokud by se znovu rozjel, případné zájemce o nákup na něm by měly odradit i některé další podivné okolnosti. E-shop je provozován společností ARBA CORPORATION s.r.o. s adresou v Zátiší 810//1 v Ostravě. Tato společnost je ale zároveň na Internetu nabízena k prodeji a uvedené sídlo je místem poskytování služeb virtuálních kanceláří. Uváděné telefonní číslo nikdo nezvedá. Webové stránky jsou hostovány v Panamě a v registru domény je u vlastníka chytryjakosova.cz uvedena poněkud zvláštní adresa. Ulice Na Opyši na Praze 1 skutečně existuje, ale jedná se o Staré zámecké schody. Zbytek údajů o vlastníkovi domény je skrytý. Doména Chytryjakosova.cz je registrována až od 9. 7. 2013 a na počátku září došlo k aktualizaci. Obchodní podmínky v e-shopu přitom uvádějí platnost už od 15. května.

Ilustrační obrázek.
Autor: www.isifa.com

Nakupujte jen na prověřených e-shopech. 

Bezpečně se dá na internetu nakoupit především ve velkých zavedených obchodech a také těch, které mají certifikaci. Certifikované obchody prochází důkladným ověření nákupního procesu, včetně mystery shoppingu i ověření obchodních podmínek. Každý kdo certifikací získá, prochází náročným testováním, a za to mimo jiné získává i oprávnění uživat značku Česká kvalita. Na našich stránkách si můžete okamžitě ověřit, zda určitý obchod certifikaci získal. Pokud si nejste jisti, rádi poradíme. Lepší je se zeptat, než přijít o mnohdy nemalé peníze, upozorňuje Jan Vetyška, ředitel Asociace pro elektronickou komerci.

Šest z deseti zaměstnanců nedůvěřuje svým nadřízeným

Šéf by si měl udržovat odstup a být pro své podřízené autoritou. Situace v České republice je ale poněkud odlišná. Nadřízení se stávají častým důvodem k hledání nové práce. Z průzkumu společnosti LMC, která provozuje portál Jobs.cz, vyplynulo, že desetina lidí se svým šéfem vychází v osobní rovině, ale nepovažuje ho za odborníka. Pro více než polovinu lidí jsou pak problémem špatné mezilidské vztahy se šéfem. Ty se pak stávají důvodem k hledání nového zaměstnání. Naopak pouze 18 % respondentů uvedlo, že si se šéfem rozumí profesně i lidsky. Harmonické vztahy mezi šéfy a podřízenými jsou tedy podle výsledků šetření v českých firmách spíše výjimkou. 

Pokud nadřízený nemá ve svém týmu respekt, může si sice krátkodobě direktivním řízením vynutit vyšší výkon, ale u jeho lidí poměrně rychle mizí motivace přicházet s novými nápady či se jakkoli angažovat nad rámec jasně daných povinností. Při nejhorším scénáři v důsledku toho firmě hrozí ztráta řady zkušených zaměstnanců a snížení její reputace, komentuje Tomáš Ervín Dombrovský, analytik společnosti LMC. Není ale možné globálně tvrdit, že šéfové nemají dostatečné kvality. Velmi často je problém ukrytý k zanedbané komunikaci a podcenění motivace podřízených.

EBF16

Virtuální mobilní operátor Centropol otevírá pobočky

Mobilní operátor Centropol otevírá jako první z virtuálních operátorů vlastní pobočky. Začíná s 11 místy, která budou k dispozici ve větších městech, například v Hradci Králové, Pardubicích, Jihlavě, Mladé Boleslavi, Kolíně nebo Českých Budějovicích. Pobočky mají fungovat na partnerské bázi a budou zajišťovat základní zákaznický servis pro zákazníky operátora i sesterské energetické společnosti. Na jednom místě tak budou mít zákazníci možnost vyřídit i požadavky spojené s dodávkou zemního plynu a elektřiny. Pokud se osvědčí, plánuje Centropol další rozšíření své sítě. Vytvoření poboček je dalším krokem v budování skutečně plnohodnotného mobilního operátora. Chceme zákazníkům poskytovat komplexní služby a být jim co možná nejblíže. Naším záměrem je počet kontaktních míst neustále zvyšovat, vysvětluje Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel skupiny Centropol.

Mobilní operátor Centropol spustil své služby 9. září. Na rozdíl od většiny stávajících virtuálních operátorů nabízí zákazníkům paušální tarify. V prvních třech měsících mají zákazníci Centropolu možnost získat měsíční tarify za jednu korunu. V první řadě operátor oslovuje s nabídkou svých služeb stávající zákazníky Centropol Energy, pro které připravil speciální cenové balíčky. Více o virtuálních mobilních operátorech čtěte v pravidelných speciálech

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 11. 2013 18:46

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+