Je to dobře,že byla založena nová zdravotní pojišťovna,ale nevybrala si vhodnou dobu.Myslím,že by mohla získat přívržence ze strany mladých perspektivních lidí,žijících duchem internetu včetně celých rodin s dětmi.Měla by vsadit na dobrou reklamu a nepoužívat "podomního" získávání klientů.Sama bych měla zájem o spolupráci,neboť do mé kanceláře přichází dosti lidí za různým účelem z poměrně velkého spádového území.
Právě jsem dva neodbytné užvaněné "podomníky" této pojišťovny vyprovodil ode dveří. Chvilku jsem vydržel poslouchat, co všechno mi nová skvělá pojišťovna "dá" a přestali mě bavit, zrovna ve chvíli, kdy už si mysleli, že mě mají. To musí zkusit na někoho jednoduššího, kdo si ještě myslí, že pojišťovny vznikají proto, aby někomu něco dávaly. Smích.
Zdravím,
s těmi podomními potůlníky souhlasím, ale na druhou stranu si zase myslím že zdravotní pojišťovna Média má i kontaktní místa na které se každý může obrátit...
Na těchto místech jsou vyškolené pracovnice, které poskytují 100% informace o ZP Média a jejich cílem není přemlouvat klienty.
V city parku v Jihlavě jsem viděla velký hranol jako reklamu.
pojišťovně Média .Teď jsem bez svého praktického lékare a bez zubaře protože s nima nemají smlouvu 4 rokychodí m na ortopedii v kolíně teď mám jít na operaci ale ani s nemocnicí KOLÍN nemají smlouvu .Tímto krásně děkuji pojišťovně Média za velké problémy které mě čekají