Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Přes Zásilkovna.cz mohou e-shopy nově prodávat i přímo v kamenném obchodě

Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed
Daniel Morávek

Zásilkovna.cz nabídne e-shopům kromě výdejních míst i přímý prodej jejich zboží v kamenném obchodě. Server Podnikatel.cz se zeptal na plány i konkurence.

Propojení obchodního online a offline světa se stále více prohlubuje. Dokládá to nový projekt sítě výdejních míst Zásilkovna.cz, který přichystala pro e-shopy. Příští týden totiž Zásilkovna.cz otevře první obchod, který nebude fungovat jen jako výdejní místo, ale rovněž jako kamenný obchod, kde budou moct zákazníci přímo nakoupit zboží několika e-shopů. Konkurenti, kteří provozují vlastní sítě výdejních míst, zatím nic podobného neplánují. 

Čtěte také: Máme srovnání firem, které e-shopům nabízí výdejní místa pro osobní odběry

Nejen výdejna, ale i obchod

Ilustrační obrázek.
Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed

Ilustrační obrázek.

Síť výdejních míst Zásilkovna.cz otevře příští týden na pražském Andělu první pobočku, ve které nabídne kromě vyzvednutí objednaných zásilek také přímý prodej zboží z několika vybraných e-shopů. Půjde o online obchody, které si oborově vzájemně nekonkurují. Část výrobků bude prodávána přímo v regálech a část půjde v obchodě objednat. Touto formou outsourcingu mohou internetové obchody prodávat své zboží v kamenné prodejně pod vlastním brandem za minimální náklady, dodala zakladatelka a výkonná ředitelka Zásilkovna.cz Simona Kijonková.

Zásilkovna.cz nechce zůstat pouze u jedné prodejny a počítá s tím, že do dvou let otevře okolo sta kamenných prodejen. Jenom do konce letošního roku by měly přibýt další tři.

Konkurence zatím obchody neplánuje

Server Podnikatel.cz oslovil i konkurenční sítě výdejních míst, zda také neplánují něco podobného. Zásilkomat.cz, HeurekaPoint.cz ani ŽabkaPoint vlastní prodejnu v současnosti v plánu nemají. Investice do vlastních prodejních ploch nechystáme, v blízké době oznámíme spolupráci s velkým přepravcem a budeme se dále soustředit na rozvíjení služeb v Žabkách a zapojování jejich dalšíh prodejen, upřesnil serveru Podnikatel.cz například Tomáš Jankůj, který ŽabkaPointy provozuje.

Našli jste v článku chybu?
16. 11. 2014 13:22
Petr (neregistrovaný)

Protože, pokud to chápu dobře, dostanete jako e-shop možnost prezentace svého zboží a možnost prodeje svého doplňkového zboží (na kterém máte vyšší marži) za řekněme 1/4 nákladu oproti kammené pobočce ve vlastní řežii. Trafik lidí máte podpořen výdejním místem a crossem zákazníků od ostatních eshopů. Defakto je to micro OC se všemi atributy. A pokud plánujete růst do retailu, tohle může být cestou, jak si to ošahat..

16. 11. 2014 5:13
Ano (neregistrovaný)

Neni to tak davno, co se kamenne prodejny rusily, ted se budou zavadet znovu a bude nam to prezentovano jako The Next Big Thing - Must Have!

Smiseny supermarket, kde je od vseho neco ale nic poradne? Proc si tam posilat balik, kdyz uz mame balikomaty, chlapskou zasilku, PPL a svete div se - postovni pobocky!