Příběh majitelky kreativní kavárny. Jak vlastně začínala?

Ludmilu Horníkovou nápad kreativní kavárny zaujal hlavně proto, že je to místo, kde se dá relaxovat a umělecky se realizovat. Tady je její příběh.

Kreativní kavárna je pojem, který se pomalu ale jistě vkrádá do povědomí lidí. Jde o místo, kde se nejen odreagujete nad šálkem dobré kávy, ale také můžete nechat popustit uzdu své fantazie. V kreativních kavárnách se maluje nebo třeba tvoří z keramiky. Ale samosebou se nemusí ani jedno z toho. Povoleno je se jen nechat unášet kreativní atmosférou, kterou vytváří nebo vytvořili jiní. 

Provozovatelé kreativních kaváren nemusí být nutně výtvarníci. Musí se ale připravit na to, že budou balancovat mezi dvěma obory, tedy výtvarničinou a gastronomií. Jak se ukazuje, je to problém nejen pro ně, ale i pro úředníky. Ze začátku na úřadech ani nevěděli, kam nás zaškatulkovat. Hodiny jsme seděli nad zákony a vymýšleli, kam vlastně spadáme, komentuje začátek svého podnikání Ludmila Horníková, která byla hostem Videobizu. Čtěte více: Vsadit na neznámý obor je risk. Povídali jsme si s majiteli kreativních kaváren

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení SEO - jak na optimalizaci pro vyhledávače

  •  
    Analýza klíčových slov - kde hledat, jak slova vybrat, jak optimalizovat.
  • Metody linkbuildingu - jak získat zpětné odkazy.
  • Vyhodnocování SEO - nesledujte jen pozice.

Detailní informace o školení SEO »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+