Hlavní navigace

Pro hospody a restaurace hraje stále větší roli Facebook. Sledujte proč

Jana Knížková

Mít denní menu na internetu už nestačí. Pro restaurace a hospody se stávají důležitější sociální sítě. Sledujte další díl Videobizu.

Gastronomický portál Lunchtime.cz hostuje profily zhruba třetině českých restaurací a je největším ve svém oboru. Nově začal vzdělávat o Facebooku, který se stává pro české restaurace stále více důležitým. Proč? Tak to nám prozradí Jakub Šafránek, marketingový ředitel portálu Lunchtime.cz

Našli jste v článku chybu?
11. 7. 2013 13:30
ATE (neregistrovaný)

Pokud se podívám na layout a design webu lunchtime.cz, tak bych jim rozhodně svou propagaci nesvěřil. Už úvodní strana je nepřehledná, s množstvím irelevantního textu, navíc design jako sledoval trendy devadesátých let. Tudy ne, přátelé.