Pro hospody a restaurace hraje stále větší roli Facebook. Sledujte proč

Mít denní menu na internetu už nestačí. Pro restaurace a hospody se stávají důležitější sociální sítě. Sledujte další díl Videobizu.

Gastronomický portál Lunchtime.cz hostuje profily zhruba třetině českých restaurací a je největším ve svém oboru. Nově začal vzdělávat o Facebooku, který se stává pro české restaurace stále více důležitým. Proč? Tak to nám prozradí Jakub Šafránek, marketingový ředitel portálu Lunchtime.cz

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 7. 2013 13:30

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

  •  
    Jak vytvářet landing page do 1 hodiny
  • Jak postavit na nohy vaše současné landing page
  • Jak vyhodnocovat všechny vaše vstupní stránky webu

Detailní informace o školení Landing page jako součást inbound marketingové strategie »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+