Hlavní navigace

Průzkum sledoval spokojenost bankovních klientů

Podle průzkumu lidem nejvíce vadí bankovní poplatky. Naopak nejspokojenější jsou se službou internetového bankovnictví a úrovní nabízených bankovních produktů.

Více než polovina dotázaných uvedla, že jsou nespokojeni s bankovními poplatky, informoval průzkum, který si nechala zpracovat Raiffeisenbank. Vadí jim také doba, kterou musí strávit na přepážkách a uvítali by i změnu úrokových měr. Přesto že jsou klienti v tomto ohledu nespokojení, své bance jsou ve většině případů věrni. Tři čtvrtiny respondentů totiž svou banku nikdy nezměnilo. Spokojeni jsou naopak s internetovým bankovnictvím, kvalitou bankovních produktů a chováním zaměstnanců banky. Čtěte více: Poplatky za převod do zahraničí mohou být překvapivě vysoké

Studie ukázala, že skoro třetina lidí využívá služeb více bank, u kterých si vybírají různé produkty. Sledují tak výhodné nabídky,z nichž si od každé banky vybírají tu nejlepší nebo se pouze snaží rozložit svá rizika. Naopak celá polovina klientů pak využívá pouze základních služeb v podobě běžného účtu s platební kartou a možnost internetového bankovnictví opomíjejí. Čtvrtina osob, které se průzkumu účasnily využívá kontokorent a pětina spotřebitelský úvěr či spořící účet. Hypotéku má každý jedenáctý.

Našli jste v článku chybu?