Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Sázíte v propagaci na virály? Inspirujte se těmi nejlepšími roku 2016

Redakce

Virály umožňují oslovit velké množství potenciálních zákazníků. Aby nabraly velké počty zhlédnutí, musí bavit, dojmout nebo šokovat. Inspirujte se.

Virál jako jeden z marketingových nástrojů funguje dokonale. Ale pouze v případě, že se sociálními sítěmi šíří o sto šest. Chce to dobrý nápad, který v lidech probudí emoce. Ať už radost, smutek, pláč anebo zlost. 

Co vše je nutné pro výrobu dobrého virálu, na co zaměřit a co neopomenout? O tom server Podnikatel.cz informoval v článku Jak na dobrý virál? Přemýšlejte o obsahu, až poté o formě

Inspirovat se však můžete virály, které za letošní rok nasbíraly nejvíce zhlédnutí. O nejvirálnějších reklamách roku 2016 informoval sesterský server Lupa.cz

John Lewis – nejlepší virál roku 2016, který se pyšní dvěma miliony zhlédnutí. 

Druhé místo získal Channel 4 a We Are the Superhumans.

Inspirovat se můžete i virálem, kterému patří třetí místo. Shell a Best Day of My Life.

Našli jste v článku chybu?