Hlavní navigace

Stahujte zdarma praktického průvodce online marketingem

Autor: www.isifa.com
Redakce

Význam online marketingu je v současnosti vysoký a dál roste. Jak v něm být však úspěšný? Stáhněte si praktickou online příručku. Je zdarma.

Tradiční marketingové metody jsou v dnešní době již přílišdrahé a čím dál tím méně efektivní. Význam online marketingu je v současnosti vysoký a dál roste. Pokud podnikatelé online marketing zanedbávají, nebo ho dokonce z celkové marketingové strategie úplně vynechávají, přicházejí o mnoho obchodních příležitostí a zajímavých výsledků, které může efektivní online strategie přinést.

V příručce se dozvíte, jak krok po kroku nastavit svůj online marketing. Nezávisle na tom, jestli s internetovým marketingem právě začínáte, nebo si chcete oprášit své znalosti, může tato příručka posloužit jako základní průvodce nastavením a realizací úspěšné strategie v internetovém marketingu. Počínaje stanovením strategie pro klíčová slova a zveřejňováním hodnotných textů na sociálních sítích až po systematickou online komunikaci a analýzu a vyhodnocování marketingových aktivit.

Příručka online marketingem

Zdroj:  Out of Office

Foto: www.isifa.com

Našli jste v článku chybu?
14. 2. 2013 14:13

Dobrý den,

rád bych se ohradil proti tomu, co zde uvádíte. Výše uvedený článek rozhodně není P.R. článkem. Jeho znaky nenese.

Naším cílem je přinášet začínajícím podnikatelům praktické rady i v oblasti marketingu, proto jsme se rozhodli poskytnout ke stažení i tuto příručku. Ke grafickému pojetí se vyjadřovat nebudu, není podstatné.

S pozdravem,

Michael Hovorka šéfredaktor

14. 2. 2013 14:40

Dobrý den,

OK, "PR" beru zpět. Omlouvám se.

Pro začínající podnikatele, tedy platí, že sdělení v první fázi nemusí být PR článek. Musí být pouze pro potencionální zákazníky zajímavé.

Ale dovolím si nesouhlasit s tím, že grafické pojetí není podstatné. Tato forma online marketingu je na vzestupu (což osobně považuji za přínosné) a uživatelé budou "příručkami zdarma" brzy zahlceni. Aniž bych se chtěl pouštět do polemiky zda je to správné, forma často vítězí nad obsahem. :-(