Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Stahujte zdarma praktického průvodce online marketingem

Autor: www.isifa.com
Redakce

Význam online marketingu je v současnosti vysoký a dál roste. Jak v něm být však úspěšný? Stáhněte si praktickou online příručku. Je zdarma.

Tradiční marketingové metody jsou v dnešní době již přílišdrahé a čím dál tím méně efektivní. Význam online marketingu je v současnosti vysoký a dál roste. Pokud podnikatelé online marketing zanedbávají, nebo ho dokonce z celkové marketingové strategie úplně vynechávají, přicházejí o mnoho obchodních příležitostí a zajímavých výsledků, které může efektivní online strategie přinést.

V příručce se dozvíte, jak krok po kroku nastavit svůj online marketing. Nezávisle na tom, jestli s internetovým marketingem právě začínáte, nebo si chcete oprášit své znalosti, může tato příručka posloužit jako základní průvodce nastavením a realizací úspěšné strategie v internetovém marketingu. Počínaje stanovením strategie pro klíčová slova a zveřejňováním hodnotných textů na sociálních sítích až po systematickou online komunikaci a analýzu a vyhodnocování marketingových aktivit.

Příručka online marketingem

Zdroj:  Out of Office

Foto: www.isifa.com

Našli jste v článku chybu?
14. 2. 2013 13:40

Příručka "Marketing v kostce pro pokročilé"

Fáze jedna: - Napíšete PR článek, viz http://www.podnikatel.cz/clanky/jak-na-online-marketing-prinasime-podrobneho-pruvodce/

Fáze dva: - PR článek rozšíříte (všimněte se shodných pasáží v článku a PDF příručce) - Doplníte pár termínů tak, že si pokročilejší čtenář řekne: "Pro koho je to vlastně psané? Kdo je cílovka? Kdo by psal například majiteli pekárny, či jinému typickému čtenáři konkrétního periodika, že si může titulek změnit v html kódu admini…

14. 2. 2013 14:40

Dobrý den,

OK, "PR" beru zpět. Omlouvám se.

Pro začínající podnikatele, tedy platí, že sdělení v první fázi nemusí být PR článek. Musí být pouze pro potencionální zákazníky zajímavé.

Ale dovolím si nesouhlasit s tím, že grafické pojetí není podstatné. Tato forma online marketingu je na vzestupu (což osobně považuji za přínosné) a uživatelé budou "příručkami zdarma" brzy zahlceni. Aniž bych se chtěl pouštět do polemiky zda je to správné, forma často vítězí nad obsahem. :-(