Takřka 500 e-shopů dodá zboží zdarma. Víme, v jaký den to bude

Také do Česka už dorazil populární Den dopravy zdarma, který už pět let úspěšně funguje v USA. Do akce se zatím zapojilo skoro 500 e-shopů.

Tuzemské e-shopy se inspirovaly zahraničním a letos připravily pro zákazníky “Den dopravy zdarma”, který proběhne 27. listopadu. Do akce se v současnosti zapojilo více než 480 e-shopů a během příštích dní se zřejmě ještě další přidají. Dopravu zdarma nabídnou například obchody Kasa.cz, Parfums.cz, Hodinky.cz nebo T. S. Bohemia. Organizátor celé akce, srovnávač Heureka.cz, očekává, že zákazníci 27. listopadu ušetří na dopravě přes 1,5 milionu korun.

Čtěte také: Využijte Vánoc a snižte v e-shopu poštovné, vyplatí se to

K akci Den dopravy zdarma se mají šanci přidat pouze e-shopy, které získaly certifikát Ověřeno zákazníky. Služba Ověřeno zákazníky zajišťuje nezávislé hodnocení e-shopů pouze od jejich reálných zákazníků. Zákazníci tak mohou v těchto obchodech nakupovat bezpečně a při dni Dopravy zdarma navíc ušetří na dopravném, doplnil Kamil Demuth ze serveru Heureka.cz.

Online obchody, které se zatím do akce zapojily, generují denně celkem 16 500 objednávek. Kamil Demuth ale odhaduje, že díky dopravě zdarma vzroste 27. listopadu počet objednávek až o desítky procent. Zákazníci tak ušetří na jedné objednávce v průměru asi 100 korun. Den dopravy zdarma je příležitost, jak přesvědčit k okamžitému nákupu ještě nerozhodnuté uživatele, kteří stále přemýšlí nad vánočními dárky, a zároveň i skvělá možnost, jak k nákupu přesvědčit ty zákazníky, kteří by jinak nakupovali v kamenných obchodech a ukázat jim tak výhody online nakupování, komentoval Kamil Demuth.

Letos má podle serveru Heureka.cz nakoupit vánoční dárky v e-shopech zhruba 96 % uživatelů internetu. Za dárky v předvánočním období utratí okolo 300 milionů korun.

widgety

Čtěte speciál Jak založit a provozovat eshop

Akce Den dopravy zdarma se inspirovala americkým Freeshippingday.com, který letos probíhá už popáté a setkává se s pravidelným zájmem obchodů i zákazníků. Do této akce je v USA zapojeno více než tisíc obchodníků. Zatímco český Den dopravy zdarma proběhne již za necelý týden, jeho americký vzor organizátoři naplánovali až na 17. prosinec. Důvodem je skutečnost, že kromě dopravy zdarma e-shopy garantují v případě objednání 17. prosince dodání zboží do Štědrého dne.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 11. 2012 14:58

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  • Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o Školení online marketingu »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+