Vánoční horečka je v plném proudu, dnes je ve vybraných e-shopech doprava zdarma

Dnes odstartoval Den dopravy zdarma ve vybraných e-shopech. Češi nechají během Vánoc v kasách internetových prodejců až 16 miliard korun.

Vánoční nákupy začaly v internetových obchodech již v druhém říjnovém týdnu. Češi letos nechají v kasách online obchodníků až 16 miliard korun. Zlom v prodeji nastává právě tento týden. Vánoční horečka pak vyvrcholí v týdnu od 10. prosince. 


Autor: www.isifa.com

Češi budou letos více odpočívat, nákupy budou opět realizovat přes eshopy.

Během následujících tří týdnů nakoupí dárky každý druhý zákazník, tedy naprostá většina těch, kteří to dosud nestihli. V týdnu od 17. prosince již budou prodeje klesat, poroste využití rychlejších osobních odběrů a záchranou nakupujících na tu úplně poslední chvíli se stanou dárkové certifikáty, předpovídá Marek Liška, generální ředitel MALL.CZ.

Dnes navíc odstartoval „Den dopravy zdarma“, který již několik let funguje ve světových e-shopech, který připravil s vybranými e-shopy nákupní rádce Heureka.cz. Dnes mohou zákazníci ušetřit přes 2 miliony korun na dopravě a to konkrétně v 629 zapojených e-shopech, mimo jiné v Alza.cz, Kasa.cz, Parfums.cz, Hodinky.cz nebo T. S. Bohemia, říká Kamil Demuth z Heureka.cz.

Už včera přitom počet objednávek významně vzrostl: V tento den se mohl počet objednávek dostat až přes trojnásobek celoročního průměru, komentoval včerejší prodeje Jan Vetyška, výkonný ředitel APEK – Asociace pro elektronickou komerci. 

Jak doplnil za Mall.cz Marek Liška, letošním vánočním hitem se stanou tablety a čtečky knih. O Vánocích 2011 se na MALL.CZ nejvíce prodávaly sodovkovače, sekery, parfémy, meteorologické stanice, hračky pro děti či malé spotřebiče a letošní žebříček se zřejmě nebude zásadně lišit, uzavřel Marek Liška.

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+