Hlavní navigace

Většina zákazníků je nespokojena s komunikací bank, pojišťoven a telekomunikačních společností

Většina klientů není spokojena s komunikací společností v oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a telekomunikace. Pouze čtvrtině zákazníků se nestal při komunikaci s danými firmami nějaký problém či konfliktní událost. Relativně nejméně problémů zaznamenaly respondenti s pojišťovnami, naopak na druhém konci pomyslného žebříčku se umístily telekomunikační společnosti, jejichž komunikaci hodnotí lidé nejhůře. Vyplynulo to z průzkumu společnosti GfK pro SAS Forum Praha 2010.

Zákazníci si stěžují na řadu věcí. Třeba na to, že firmy nemluví „jejich jazykem“ a tudíž je pro ně nabídka těžko srozumitelná, říká Ondřej Tomas, generální ředitel GfK Czech. Většina respondentů dále uvedla, že o své negativní zkušenosti řekli dalším lidem. Více než polovina z nich se pak svěřila někomu z rodiny či přátel. Prostřednictvím sociálních sítí se o nepříjemný zážitek podělilo zhruba 10 % respondentů. To není zdánlivě mnoho. Ale vezmeme-li v úvahu fakt, že dopad je mnohonásobně vyšší než u „klasických“ cest, je i toto číslo významné, doplnil Ondřej Tomas.

Pouze minimum dotázaných se domnívá, že by se chyba v komunikaci mohla nacházet na jejich straně. Podobně nízké množství lidí se k těmto situací staví pasivně („tak to je“). Za příčiny problémů naopak především považují vzájemnou neinformovanost různých oddělení v kontaktovaných společnostech a jejich nedostatečnou spolupráci. Čtěte také: Pravidelný a věrný zákazník – jak ho najít a udržet?

Našli jste v článku chybu?

26. 1. 2010 8:25

monika (neregistrovaný)
Daleko katastrofálnější komunikace je s MSSZ.
Vitalia.cz: Bižuterie tisícinásobně překračuje povolené limity

Bižuterie tisícinásobně překračuje povolené limity

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Lupa.cz: Proč Stream netočí jen Kancelář Blaník?

Proč Stream netočí jen Kancelář Blaník?

120na80.cz: Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Měšec.cz: 6 změn v novele občanského zákoníku

6 změn v novele občanského zákoníku

Podnikatel.cz: Balíčky pokladních řešení k EET. Za kolik?

Balíčky pokladních řešení k EET. Za kolik?

Root.cz: Certifikáty zadarmo jsou horší než za peníze?

Certifikáty zadarmo jsou horší než za peníze?

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

DigiZone.cz: Flix TV: dva set-top boxy za korunu

Flix TV: dva set-top boxy za korunu

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Lupa.cz: Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR

Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Vitalia.cz: Jsou čajové sáčky toxické?

Jsou čajové sáčky toxické?

Vitalia.cz: Formičky naší babičky: Jak se zbavit rzi

Formičky naší babičky: Jak se zbavit rzi

Vitalia.cz: 9 největších mýtů o mase

9 největších mýtů o mase

Lupa.cz: Proč firmy málo chrání data? Chovají se logicky

Proč firmy málo chrání data? Chovají se logicky

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life