Víme, jaké firmy byly v loňském roce v hledáčku českých zpravodajských serverů

Jaké firmy se dostaly vloni do popředí zájmu českých serverů? Která ze společností měla na triku nejvíce mediálních kauz? Tady je přehled.

Společnost ČEZ byla v roce 2012 nejčastěji zmiňovanou firmou v podnikovém zpravodajství. Nejvíce byla uváděna v druhé polovině roku. Zároveň dosáhla prvenství v počtu negativních výpovědí o podnicích. Největší měrou se na tom podepsal spor s albánskou vládou. Vyplývá to z roční analýzy společnosti Media Tenor, která sledovala hlavní české zpravodajské servery.


Autor: www.isifa.com

ČEZ byl nejčastěji v hledáčku českých zpravodajských serverů.

Zpravodajské servery idnes.cz, ihned.cz, aktualne.cz, novinky.cz a e15.cz citovaly společnost ČEZ nejvíce v listopadu a prosinci v souvislosti s různými kauzami. V posledních dvou měsících roku 2012 dosahovala skupina ČEZ v médiích značnou negativitu, upozornila analytička agentury Media Tenor Markéta Schwarzová

Negativní zprávy se šířily také kolem Českých drah, které se umístily na druhé příčce nejčastěji prezentovaných podniků. Hlavně v únoru byly zmiňovány v souvislosti s komplikacemi kvůli nepřízni počasí a s nástupem RegioJetu na koleje. 

Naopak pozitivní zprávy se nejvíce v loňském roce šířily kolem americké společnosti Apple. Ta v březnu představila nový iPad a v srpnu se stala nejhodnotnější firmou v historii USA. Z českých společností si vedla i Škoda Auto, která v prvním pololetí prodala rekordní počet vozů a také společnost ČEZ, která měla pozitivní ohlasy především v srpnu, kdy oznámila pololetní výsledky.

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

  •  
    Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem pracovat s leady
  • Jak vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu

Detailní informace o školení Práce s leady v digitálním prostředí »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+