Hlavní navigace

Vydělejte si. Finanční správa vypsala zakázku na kreativní kampaň pro #EET

 Autor: www.shutterstock.com, podle licence: Rights Managed
Michael Hovorka 13. 7. 2015

Na více než milion korun si může přijít agentura, která vyhraje veřejnou zakázku malého rozsahu, v níž Finanční správa hledá kreativu pro chystané e-tržby.

Stát chystá kampaň pro elektronickou evidenci tržeb (EET). Plánuje spoty v televizi, v rádiu i inzeráty. Cílem kampaně je především dosáhnout příznivého přijetí EET širokou veřejností jakožto prostředku k nápravě podnikatelského prostředí a lepšího výběru daní pro veřejné rozpočty a také zajištění včasné informovanosti daňových subjektů o zákonné povinnosti registrovat se do systému e-tržby.

Ilustrační obrázek
Autor: www.shutterstock.com, podle licence: Rights Managed

Vítězná agentura pro kreativní část kampaně pro e-tržby si může přijít na více než milion korun. 

Finanční správa proto vypsala veřejnou zakázku malého rozsahu, v níž poptává zajištění strategie a kreativní části informační kampaně. Uchazeči musejí nabídnout cenu, která nepřesáhne 1 150 000 bez DPH, přičemž dalších 200 000 korun bez DPH činí opční právo zadavatele. 

Po vysoutěžení kreativní části bude následovat další veřejná zakázka, která bude již velkého rozsahu, kde již bude Finanční správa poptávat mediální prostor. Není však pravdou, že stát chce utratit 80 milionů korun na tuto informační kampaň, jak se objevilo v některých médiích. Čím méně utratíme, tím lépe. Vše se bude odvíjet od návrhu kreativy. Pokud nám dodavatel kreativy doporučí, že stačí pouze 1 spot v rádiu a 1 spot v televizi po dobu jednoho měsíce, budeme se řídit tímto návrhem. Naším cílem je přinést efektivní kampaň samozřejmě s co nejnižšími náklady, řekla serveru Podnikatel.cz mluvčí Finanční správy Petra Petlachová

Čtěte také: „Má dáti. Dal.“ #EET má oficiální logo a nově se má evidenci říkat e-tržby

Ta zároveň upřesnila, jaké podmínky musí dodavatel v rámci zakázky malého rozsahu splnit. Konkrétně se jedná o výčet kreativních výstupů, které  budou sloužit jako podklad pro hodnocení jednotlivých nabídek: 

  • návrh inzerátu pro daňové subjekty (pohostinství a ubytovací služby) ve formátu A4; 
  • návrh inzerátu pro širokou veřejnost ve formátu A4; 
  • koncept a bodový scénář edukativního TV pořadu pro veřejnost, v maximální délce 2 minut; 
  • storyboard a scénář reklamního TV spotu pro veřejnost, v maximální délce 30 sekund; 
  • scénář rozhlasového spotu pro veřejnost, v maximální délce 30 sekund; 
  • návrh grafického řešení informačního in-door nosiče pro veřejnost, určeného pro umístění na kontaktních místech zadavatele

Celková ekonomická výhodnost nabídky pak bude hodnocena podle stanovených kritérií. Kreativní část tvoří 40 %, strategická rovněž 40 % a celková cena bude tvořit 20% podíl z celkové nabídky. 

Nabídku musejí uchazeči dodat nejpozději do 31. 7. 2015 do 9:00 hod. Další podrobnosti uvádí Finanční správa na svém webu

Našli jste v článku chybu?

15. 7. 2015 14:18

Robert (neregistrovaný)

Překvapuje mě, že tady úřady vyhazují milióny za něco, co ještě neprošlo zákonodárným procesem, a neví se, jestli vůbec bude někdy schváleno. Stanovisko NKÚ je tady asi každýmu úplně u p....e.

120na80.cz: Vitaminová abeceda

Vitaminová abeceda

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Měšec.cz: Přejete si číslo účtu na přání?

Přejete si číslo účtu na přání?

Měšec.cz: Jak vymáhat výživné zadarmo?

Jak vymáhat výživné zadarmo?

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Vitalia.cz: I církev dnes vyrábí potraviny

I církev dnes vyrábí potraviny

DigiZone.cz: ČRa DVB-T2 ověřeno má i Sharp

ČRa DVB-T2 ověřeno má i Sharp

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

DigiZone.cz: Filmbox Live pro předplatitele UPC DTH

Filmbox Live pro předplatitele UPC DTH

Vitalia.cz: V SAPĚ našli nelegální porážku kachen

V SAPĚ našli nelegální porážku kachen

Vitalia.cz: 9 největších mýtů o mase

9 největších mýtů o mase

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Lupa.cz: Slevové šílenství je tu. Kde nakoupit na Black Friday?

Slevové šílenství je tu. Kde nakoupit na Black Friday?

120na80.cz: Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Na ucho teplý, nebo studený obklad?

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život