Hlavní navigace

Vylepšit image polských firem v Česku má nová propagační kampaň

 Autor: www.sxc.hu
Redakce

Polské ministerstvo hospodářství připravilo propagační kampaň, která má ukázat polské firmy jako důvěryhodné a moderní obchodní partnery.

Zlepšit image polských firem v Česku si klade za cíl nová informační a propagační kampaň polského ministerstva hospodářství s názvem “Made in Poland”. Poláci chtějí kampaní povzbudit české podniky ke spolupráci s polskými firmami jakožto důvěryhodnými a moderními obchodními partnery. Kampaň bude probíhat na internetu a v tisku a zahrnuje i venkovní reklamu a PR aktivity. Kromě Česka poběží též v Německu a na Ukrajině a v příštím roce rovněž v Rusku a Číně.

Čtěte také: Střední Evropě vládnou Poláci, my ale máme nejlepší průměrné obraty

Kampaň má ukázat polské firmy jako konkurenceschopné partnery

Ilustrační obrázek.
Autor: www.sxc.hu

Ilustrační obrázek.

Hlavním cílem kampaně „Made in Poland" je zlepšení vnímání Polska. Chceme ukázat světu, že naše země má vlastní zajímavé vývozní speciality, a polské firmy mohou úspěšně spolupracovat se zahraničními partnery, zdůraznila náměstkyně ministra hospodářství Ilona Antoniszyn-Klik. Předpokládáme, že informace o polských značkách se prostřednictvím kampaně rozšíří mezi zahraničními investory a ukáže přednosti výrobků našeho hospodářství, dodala náměstkyně ministra.

Kampaň se zaměřuje na rostoucí potenciál polského hospodářství. „Made in Poland” se snaží ukázat, že Polsko má kompetence, znalosti a výrobky, které jsou konkurenceschopné i na světových trzích. V ČR budou propagovány polské exportní speciality v oboru biotechnologického a farmaceutického průmyslu, výroby dveří a oken, stavebnictví a obranného průmyslu.

Kampaň polského ministerstva hospodářství „Made in Poland" je financována z prostředků Evropské unie v rámci Operačního programu podnikání a inovace pro období 2007–2013.

Našli jste v článku chybu?
Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Podnikatel.cz: Změny v cestovních náhradách 2017

Změny v cestovních náhradách 2017

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Vitalia.cz: Jedlé kaštany jsou trpké, je třeba je tepelně upravit

Jedlé kaštany jsou trpké, je třeba je tepelně upravit

Vitalia.cz: Perníčky: na uležení i hned měkké

Perníčky: na uležení i hned měkké

120na80.cz: Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Vitalia.cz: 9 největších mýtů o mase

9 největších mýtů o mase

Vitalia.cz: V SAPĚ našli nelegální porážku kachen

V SAPĚ našli nelegální porážku kachen

Podnikatel.cz: Informovat o EET musí i e-shopy, nebo zaplatí

Informovat o EET musí i e-shopy, nebo zaplatí

Lupa.cz: Proč firmy málo chrání data? Chovají se logicky

Proč firmy málo chrání data? Chovají se logicky

Podnikatel.cz: Balíčky pokladních řešení k EET. Za kolik?

Balíčky pokladních řešení k EET. Za kolik?

DigiZone.cz: Flix TV: dva set-top boxy za korunu

Flix TV: dva set-top boxy za korunu

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Root.cz: Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Podnikatel.cz: Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET

Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET