Hlavní navigace

Vytěžte ze svátku zamilovaných co nejvíce. Buďte originální. Máme inspiraci

 Autor: 258398
Jana Knížková

Obchodník chce vytěžit z každé příležitosti, která vytváří dobré podmínky pro prodej. V únoru se nabízí svátek Svatého Valentýna. Umíte přilákat zákazníka?

Měsíc a půl po finančním vyždímání peněženek se nabízí další z možností, jak zvýšit prodej. Svátek Sv. Valentýna, ač není českým svátkem, přináší příležitost, jak láskou a zamilovaností oblblé zákazníky přimět, aby utráceli. A kolikrát i ty nezamilované.

Čtěte více: Valentýn v Česku je předraženým trikem obchodníků. Lásku oslavujeme v květnu


Autor: 258398

Sv. Valentýn, jakožto anglosaský svátek, v našich končinách zcela nezdomácněl. Oslavu lásky a zamilovanosti mají lidé spojenou spíše s 1. májem. Snahy obchodníků se však každoročně objevují. Otázka je, zdali jsou efektivní a přináší kýžený výsledek.

Čtěte více: 3 rady, jak se vydat na cestu k větší kreativitě ve vlastním byznyse

Chce to být originální a nebát se nadsázky

Supermarkety nabízejí speciální valentýnskou nabídku, hotely poskytují valentýnské pobyty a restaurace vám uspořádají skvělou valentýnskou večeři. V tom však není nic originálního. Když už Svátek Sv. Valentýna zákazníka tolik netáhne, chtělo by to něco víc. Jednoduše originalitu a vtip, jak také potvrdila marketingová specialistka Magdalena Čevelová: Kolem Valentýna by mohlo být určitě víc vtipu nebo roztomilé nadsázky. Valentýnská komunikace českých firem, alespoň ta, kterou jsem měla možnost vidět, se bere zbytečně vážně, nebo nemá nápad.

A podobný názor na chybějící originalitu obchodníků má i další z oslovených odborníků na marketing. Slevy bude zřejmě nabízet kde kdo, povrchní emoce také, takže bych viděl šanci v dobrém zpracování a využití nějakého neokoukaného příběhu, třeba z historie, dodává Miloš Toman, marketingový odborník ze společnosti Intuitivní marketing s.r.o.

Inspirujte se vstupními branami do obchodů ve světě nebo originálními nápady druhých: 

Našli jste v článku chybu?
Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: 9 největších mýtů o mase

9 největších mýtů o mase

Měšec.cz: Jak vymáhat výživné zadarmo?

Jak vymáhat výživné zadarmo?

Vitalia.cz: V SAPĚ našli nelegální porážku kachen

V SAPĚ našli nelegální porážku kachen

Podnikatel.cz: Změny v cestovních náhradách 2017

Změny v cestovních náhradách 2017

DigiZone.cz: „Black Friday 2016“: závěrečné zhodnocení

„Black Friday 2016“: závěrečné zhodnocení

Podnikatel.cz: Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET

Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET

DigiZone.cz: Flix TV: dva set-top boxy za korunu

Flix TV: dva set-top boxy za korunu

Root.cz: Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Vitalia.cz: Jedlé kaštany jsou trpké, je třeba je tepelně upravit

Jedlé kaštany jsou trpké, je třeba je tepelně upravit

Podnikatel.cz: Informovat o EET musí i e-shopy, nebo zaplatí

Informovat o EET musí i e-shopy, nebo zaplatí

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Podnikatel.cz: Zařízení pro EET zbytečně, vrátí vám peníze

Zařízení pro EET zbytečně, vrátí vám peníze

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Root.cz: Certifikáty zadarmo jsou horší než za peníze?

Certifikáty zadarmo jsou horší než za peníze?

Vitalia.cz: Paštiky plné masa ho zatím neuživí

Paštiky plné masa ho zatím neuživí

Podnikatel.cz: Podnikatelům dorazí varování od BSA

Podnikatelům dorazí varování od BSA

Vitalia.cz: Formičky naší babičky: Jak se zbavit rzi

Formičky naší babičky: Jak se zbavit rzi

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Podnikatel.cz: Balíčky pokladních řešení k EET. Za kolik?

Balíčky pokladních řešení k EET. Za kolik?