Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Využívají podnikatelé plně služeb Czech POINTů?

Velkou pomocí podnikatelům jsou Czech POINTy, kde je možné za několik minut, za pár korun a na počkání získat úřední dokumenty nebo dokumenty potřebné pro založení nové firmy. To vše a další poradenské služby nabízejí Kontaktní místa veřejné správy (Czech POINT), které provozuje Hospodářská komora ČR. Aktuálně provozuje 52 Czech POINTů ve všech krajích po celé republice.

Czech POINT především účelně šetří čas a peníze. Jsou to místa, kde jsou poskytovány služby, které občanům a podnikatelům ulehčují jejich komunikaci s úřady a umožňují přístup k ověřeným výpisům z informačních systémů veřejné správy. Obíhá tak dokument, ne člověk, vysvětluje Tomáš Macnar, projektový manažer Hospodářské komory ČR. Dodává, že Czech POINT nabízí výpisy z Obchodního rejstříku, Živnostenského rejstříku, Katastru nemovitostí, Rejstříku trestů, Registru řidičů (výpis bodového hodnocení osoby), Seznamu kvalifikovaných dodavatelů, registru Ministerstva životního prostředí ČR či Insolvenčního rejstříku, lze na nich rovněž učinit podání podle § 72 živnostenského zákona. Dále je zde možné provést například autorizaci datové schránky.

Našli jste v článku chybu?