Vzdělávejte se i během dovolené. Tady je 5 tipů na prázdninové čtení o podnikání

Na dovolenou nepatří ani mobil ani pracovní notebook. Jediným zdrojem informací by měla být kniha. Tady je našich 5 tipů, co si zabalit s sebou za čtení.

V knihách o podnikání hledejte inspiraci i základní informace. Zároveň se poučte z chyb ostatních. Tady je 5 tipů, jakým základním publikacím byste měli věnovat svoji pozornost.

Máte tip na další knihy, které by si měl podnikatel během dovolené přečíst? Napište nám na: press@podnikatel.cz

Podnikání z pláže

Prvním naším tipem je publikace autorky Stanislavy Mrázkové. Ta se ve své knize svěřuje se svým osobním příběhem, jak se ze zadlužené matky dvou dětí a z krachujícího manželství dokázala vyšvihnout na úspěšnou podnikatelku z pláže. Opustila svůj zaprášený byt v Havířově a vydala si splnit své dávné sny. Chci vám ukázat, že si můžete plnit sny, jakkoli bláznivé se můžou zdát, a že všechna omezení stojí jen ve vaší mysli jako zdi, za kterými se ty sny skrývají, říká ke své knize Stanislava Mrázková

Revoluce v podnikání

Tato kniha je určena pro všechny, co se chtějí stát úspěšným podnikatelem. Recept na to vám prozradí Daniel Priestley. Ukáže vám lepší způsob myšlení, navazování kontaktů i vydělávání peněz. Opět jsou zde popsány postupy, jak si začít plnit své sny a cíle a bojovat tak se svým stávajícím byznysem proti stále hbitějším podnikatelským akcelerátorům a startupům. Sám Daniel Priestley má za sebou úspěšnou kariéru. Začal již v roce 2002, kdy za necelé čtyři roky dokázal vybudovat event marketingovou firmu s obratem v řádu mnoha milionů dolarů. Od té doby stál u zrodu několika úspěšných společností ve Velké Británii, Austrálii a Singapuru. 

O podnikání s nadhledem

Pravidla a zákonitosti podnikání, o tom pojednává knížka Jána Košturiaka. Podle něj podnikání umožňuje člověku být naplno tvůrčí a zároveň odpovědný za to, co dělá. Své čtenáře se snaží upozornit na staré návyky, které by měli umět vyměnit za ty nové. Zároveň se zamýšlí nad smyslem podnikání jako takovém. Svou úvahu opírá o to, že dnešní doba potřebuje podnikatele, kteří mají v podnikání jiný cíl než hromadění peněz. 

43 chyb v podnikání

Duncan Bannatyne patří mezi ty, kteří se vlastním přičiněním v byznysu prosadili – začínal jako prodavač zmrzliny a dnes je předsedou představenstva Bannatyne Group. Společnosti, která vlastní a provozuje síť hotelů, fitness center, lázní a barů po celé Velké Británii. 43 rad může pro někoho vypadat jako nedostatečný počet, pro jiného je to nezvládnutelné množství doporučení. V knize nehledejte ani sofistikované finanční poradenství, ani zaručené návody na to, jak byznys začít. Najdete zde praktické rady, které vás naučí, jak se nedostat do problémů, nebo jak se z nich pokusit dostat ven. 

widgety

Je příznačné, že první rada začíná takto: Nechat si v byznysu poradit není těžké, ale nechat si poradit dobře, to už ano. Kdokoliv od vašich zákazníků a dodavatelů až po vaše zaměstnance – nemluvě o kamarádech a rodině – vám dokáže dost dobře říct, kde děláte něco špatně. Problém je, že jen málo lidí vám řekne, jak ty věci napravit. A ti, co vám opravdu něco navrhnou, jsou často finančníci, právníci a účetní, kteří se z vás snaží svými radami jen vytřískat víc peněz.

Velká kniha pro podnikání pro fyzické i právnické osoby

Posledním naším tipem je základ pro všechny začínající podnikatele. Kniha obsahuje všechny základní informace, které ocení především drobní podnikatelé. Obsah se zaměřuje na to, jak má podnikatel komunikovat s úřady, aby se nevystavil riziku pokuty. Velká kniha pro podnikání je jediná kniha na trhu, která zahrnuje vše, co drobný podnikatel potřebuje: zahájení podnikání – registrace podnikatele – zdravotní a sociální pojištění – provozovna – podpora podnikání – uzavírání smluv – leasing – daně a poplatky – účetnictví – daňová evidence – kontroly a sankce – zaměstnanci – odpovědnost a pojištění podnikatelů – požární ochrana, bezpečnost práce a další. 

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení Google Analytics

  •  
    Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak ovládat Google Analytics a najít co potřebuji.
  • Jak měřit hodnotu objednávek z webu.

Detailní informace o školení Google Analytics »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+