Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

WebTop100: Nejlepší web má ČSOB Pojišťovna

Vítězem 10. ročníku soutěže WebTop100 se stala ČSOB Pojišťovna, jejíž web odborná porota zhodnotila jako nejlepší mezi Top 100 hospodářsky nejsilnějšími českými firmami. Byly rozdány i ceny za 11 oborových a 3 speciální soutěžní žebříčky. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže bylo završením včerejší odborné konference WebTop100 zaměřené na firemní weby.

V úterý 25. října 2011 byly slavnostně předány ceny vítězům soutěže WebTop100, která oceňuje kvalitu zpracování firemních internetových prezentací. V hlavním žebříčku, který hodnotí pouze 100 nejvýznam­nějších firem dle CZECH TOP 100, vyhrála ČSOB Pojišťovna. Jako druhý se umístil web společnosti Telefónica Czech Republic, třetí skončil Penzijní fond České pojišťovny.

Odborná porota v letošním roce hodnotila přesně 207 prezentací. Vedle hlavního žebříčku byly také vyhlášeny výsledky za 11 oborových a 3 speciální žebříčky a v neposlední řadě byla udělena 3 zvláštní ocenění za nejlépe zpracovaný web z hlediska marketingu, designu a přínosu pro uživatele. Kompletní výsledky 10. ročníku WebTop100 jsou k dispozici na stránkách soutěže.

Poslední rok byl bohatý na opravdu povedené redesigny, což se promítlo ve výsledcích soutěže, kdy na předních místech často figurují společnosti, jejichž web prošel v nedávné době kompletní obměnou. Redesign byl často tak povedený, že odsunul na nižší příčky i takové stálice jako třeba Hypoteční banku, která v žebříčku Finance nenašla přemožitele od roku 2007, komentuje soutěž ředitel pořadatelské agentury Dobrý web Luboš Plotěný.

FIN17_soulejova2

Mezi takovéto „skokany“ patří všichni tři mobilní operátoři, DIRECT Pojišťovna, nebo třeba web společnosti TATRA. Loňské prvenství naopak obhájil FREEPORT LEISURE a Česká pošta.

Za posledních deset let můžeme i díky hodnocení WebTop100 pozorovat, jak se zcela změnilo vnímání firemního webu ze strany managementu společností. Z nástroje pro IT oddělení přes prostředek PR a marketingu se web stal nástrojem obchodním. Tomu dnes odpovídá i pozornost, kterou firmy webovým prezentacím věnují, a ochota do webu investovat, vysvětluje Luboš Plotěný.

Našli jste v článku chybu?