Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

WebTop100: Nejlepší web má ČSOB Pojišťovna

Vítězem 10. ročníku soutěže WebTop100 se stala ČSOB Pojišťovna, jejíž web odborná porota zhodnotila jako nejlepší mezi Top 100 hospodářsky nejsilnějšími českými firmami. Byly rozdány i ceny za 11 oborových a 3 speciální soutěžní žebříčky. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže bylo završením včerejší odborné konference WebTop100 zaměřené na firemní weby.

V úterý 25. října 2011 byly slavnostně předány ceny vítězům soutěže WebTop100, která oceňuje kvalitu zpracování firemních internetových prezentací. V hlavním žebříčku, který hodnotí pouze 100 nejvýznam­nějších firem dle CZECH TOP 100, vyhrála ČSOB Pojišťovna. Jako druhý se umístil web společnosti Telefónica Czech Republic, třetí skončil Penzijní fond České pojišťovny.

Odborná porota v letošním roce hodnotila přesně 207 prezentací. Vedle hlavního žebříčku byly také vyhlášeny výsledky za 11 oborových a 3 speciální žebříčky a v neposlední řadě byla udělena 3 zvláštní ocenění za nejlépe zpracovaný web z hlediska marketingu, designu a přínosu pro uživatele. Kompletní výsledky 10. ročníku WebTop100 jsou k dispozici na stránkách soutěže.

Poslední rok byl bohatý na opravdu povedené redesigny, což se promítlo ve výsledcích soutěže, kdy na předních místech často figurují společnosti, jejichž web prošel v nedávné době kompletní obměnou. Redesign byl často tak povedený, že odsunul na nižší příčky i takové stálice jako třeba Hypoteční banku, která v žebříčku Finance nenašla přemožitele od roku 2007, komentuje soutěž ředitel pořadatelské agentury Dobrý web Luboš Plotěný.

EBF17

Mezi takovéto „skokany“ patří všichni tři mobilní operátoři, DIRECT Pojišťovna, nebo třeba web společnosti TATRA. Loňské prvenství naopak obhájil FREEPORT LEISURE a Česká pošta.

Za posledních deset let můžeme i díky hodnocení WebTop100 pozorovat, jak se zcela změnilo vnímání firemního webu ze strany managementu společností. Z nástroje pro IT oddělení přes prostředek PR a marketingu se web stal nástrojem obchodním. Tomu dnes odpovídá i pozornost, kterou firmy webovým prezentacím věnují, a ochota do webu investovat, vysvětluje Luboš Plotěný.

Našli jste v článku chybu?